Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus kuitittomasta palvelusta! S-ryhmä

Vierailija
18.11.2016 |

Huomasin kuitissani virheen, reklamoin sähköpostilla. Vastaus oli että saan hyvityksen kaupassa kuittia vastaan.
Vastasin että kun ei ole sitä kuittia!
Vastaus oli että voin kuulemma printata sen kuitin! En edes omista printteriä, hiukka vituttaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytä puhelimella? Joko sovelluksen kautta tai ota tietokoneen näytöstä kuva jos ei muu auta.

Vierailija
2/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytä puhelimella? Joko sovelluksen kautta tai ota tietokoneen näytöstä kuva jos ei muu auta.

Konstit on monet mutta ettei vaan olis taka-ajatuksena että ihmiset ei viitti sähköisiä kuittejaan odotella ja unohtavat koko asian, ja eivät sitten jaksa karhuta pieniä saataviaan.

Sattuneesta syystä noita takaisinmaksuja ei siis "voida" hoitaa sähköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin ilman kuittia kengät Prismaan, kun siis olivatkin liian pienet lapselle. Tietokoneelta löysivät ostokseni tiedot. Tarvitaan vain palvelualtis tyyppi sinne infotiskille.

Vierailija
4/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla älypuhelinta tai tablettia?

Vierailija
5/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta on, sähköistä kuittia ei edes saa ihan heti, ja kuka viitsii kassalta kävellessään odotella ja kaivaa kuitin ja raplata sen puhelimelta. Ja äkkiä unohtuu ne oikeat hinnat.

Vierailija
6/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla älypuhelinta tai tablettia?

Patavaltti!

En jaksa ryhtyä prosessiin 6 euron takia! "Ja niinhän he olivat sen tuumanneet..."

Vierailija
8/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?

Otapas selvää mitä tarkoittaa kuititon palvelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ostamassa s ryhmästä ja kassakoneessa ei näkynyt hintoja! Hienoa palvelua. Taidan siirtyä K-asiakkaaksi.

Vierailija
10/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo helpotti hirveesti menojen seuraamista. Tankkaan Abc:lla kun sekä kodin että työpaikan lähin on abc. Käytän mobiilitankkausta mikä on helpompaa kuin mikään!

Kuitti on mukana aina kun on puhelimessa s-mobiili. Helppo milloin vain käydä reklamoimassa tms. Ja alennuskupongit sekä edut samassa.

Kyllä mä olen tykännyt. Jos maksan muulla kuin s-pankin kortilla voin näyttää puhelinta lähimaksulaitteelle niin saan bonukset helposti. Vielä kun saisi s-mobiilin maksuominaisuuden samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusetusta on, sähköistä kuittia ei edes saa ihan heti, ja kuka viitsii kassalta kävellessään odotella ja kaivaa kuitin ja raplata sen puhelimelta. Ja äkkiä unohtuu ne oikeat hinnat.

Oikeat hinnat katsotaan kassakoneesta. Jos aikuisten oikeasti tehtäisiin oikein, niin siinä pitäisi olla näyttä myyjän takana mistä asiakas voi tarkasta reali ajassa jokaisen ostamansa tuotteen hinnat. 

Lakimuutostahan tässä tarvitaan, kun kaupat eivät itse välitä paskan vertaa asiakkaidensa oikeuksista.

Vierailija
12/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin s korttini senjälkeen kun:

Kävin kahvilla ja myyjä oli sitten maksanut sillä skortilla vaikka i salla ja miinustellut tilini josta tuli huomautus jonka luulin olevan virhe ja revin. Minulla ei ollut luottoa s ryhmän kortilla edes ollenkaan merkittynä.

Niitä ruikutuksia tuli lisää ja lopulta soitin sinne. No pitäisi vaan maksaa se kahvi! Sanoin että sen voin maksaa mutten noita käsittelykulujanne todellakaan. Kävin sokoksella ja riitautin asian niin pitkälle kuin voin. Lopulta maksoin kahvistani melkein satasen.

Kun menin sokokselle asiaa hoitamaan oli luukun takana kääkkä joka huikkaili toiselle " tällä on punaset paperit"! Alkoi kyllä suututtamaan ihan hirveästi . Sanoin etten todellakaan aio olla koko kaupan kanssa ikinä missään tekemisissä mikäli itsestäni riippuu!

Vieressäni toisella luukulla oli mummo joka näytti huutavan henkilökunnalla samaisesta kortista...

Että varokaa, minun virhe kuulemma olisi pitänyt tarkistaa se kuitti ennen allekirjoitusta että menee muka oikealta tililtäni- vaikka minulla ei EDES OLLUT TUON S KORTIN PUITTEISSA KÄYTTÖMAHDOLLISUUTTA näin olin sopimusta tehdessä ymmärtänyt! Tuo kahvini oli IKINÄ AINOA MAKSU tietenkin myös koko S Kortin tiimoilta .

Sanon leikatkaa koko kortti kun vielä ehditte! Siellä on jatkuvasti sotkuja jotka asiakkaat häviävät ! Minulle jäi käsitys jostain kummallisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin s korttini senjälkeen kun:

Kävin kahvilla ja myyjä oli sitten maksanut sillä skortilla vaikka i salla ja miinustellut tilini josta tuli huomautus jonka luulin olevan virhe ja revin. Minulla ei ollut luottoa s ryhmän kortilla edes ollenkaan merkittynä.

Niitä ruikutuksia tuli lisää ja lopulta soitin sinne. No pitäisi vaan maksaa se kahvi! Sanoin että sen voin maksaa mutten noita käsittelykulujanne todellakaan. Kävin sokoksella ja riitautin asian niin pitkälle kuin voin. Lopulta maksoin kahvistani melkein satasen.

Kun menin sokokselle asiaa hoitamaan oli luukun takana kääkkä joka huikkaili toiselle " tällä on punaset paperit"! Alkoi kyllä suututtamaan ihan hirveästi . Sanoin etten todellakaan aio olla koko kaupan kanssa ikinä missään tekemisissä mikäli itsestäni riippuu!

Vieressäni toisella luukulla oli mummo joka näytti huutavan henkilökunnalla samaisesta kortista...

Että varokaa, minun virhe kuulemma olisi pitänyt tarkistaa se kuitti ennen allekirjoitusta että menee muka oikealta tililtäni- vaikka minulla ei EDES OLLUT TUON S KORTIN PUITTEISSA KÄYTTÖMAHDOLLISUUTTA näin olin sopimusta tehdessä ymmärtänyt! Tuo kahvini oli IKINÄ AINOA MAKSU tietenkin myös koko S Kortin tiimoilta .

Sanon leikatkaa koko kortti kun vielä ehditte! Siellä on jatkuvasti sotkuja jotka asiakkaat häviävät ! Minulle jäi käsitys jostain kummallisesta.

Kotjaus eka lauseeseen vaikka visalla siis piti maksaa

Vierailija
14/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetusta on, sähköistä kuittia ei edes saa ihan heti, ja kuka viitsii kassalta kävellessään odotella ja kaivaa kuitin ja raplata sen puhelimelta. Ja äkkiä unohtuu ne oikeat hinnat.

Oikeat hinnat katsotaan kassakoneesta. Jos aikuisten oikeasti tehtäisiin oikein, niin siinä pitäisi olla näyttä myyjän takana mistä asiakas voi tarkasta reali ajassa jokaisen ostamansa tuotteen hinnat. 

Lakimuutostahan tässä tarvitaan, kun kaupat eivät itse välitä paskan vertaa asiakkaidensa oikeuksista.

Harva on niin nopeaälyinen, ja tarjoushinnat ja erätarjoukset tulevat usein näkyviin vasta kuitille loppusummauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoillahan on näyttö josta reaaliajassa näkee hinnat??!! Minä ainakin näen kun en kulje silmät s-raivosta sokeana.

Vierailija
16/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytätte s korttia ja vaikka takana olisi se km pituinen jono niin TARKISTAKAA MENIKÖ OIKEIN! En tiedä mitä tuolla tapahtuu mutta jotain isoakin sotkua oli juuri S ryhmän tileissä !

Vierailija
17/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?

Jaa. luullu ite, että se kuitti löytyy juuri  sieltä s-ryhmän tietojärjestelmästä ja on kaivettavissa minkä tahansa s-ryhmän kaupan  tietokoneelta katsottavaksi.

Vähän sama tyyli sitten kuin aikoinaan puukeskuksessa, josta ostin lautaa, ja halusin erään pitkän laudan päästä vajaakanttisen osan pois, koska olin ostamassa  täysikanttista, niin puutavaraliikkeen asiakaspalvelija kysyi, etteikö mulla ole sahaa itsellä.  Sen sai aikaiseksi tuolla kysymyksellään, että mulla on ollut myös lautaa  kotona ilman puukeskuksessa asioimisia.

Vierailija
18/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?

Se kuitti on ihan siellä S-kanavalla tallessa. Jos puhelimessa on S-Mobiili, niin näkyy siellä erittäin helposti.

Vierailija
19/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassoillahan on näyttö josta reaaliajassa näkee hinnat??!! Minä ainakin näen kun en kulje silmät s-raivosta sokeana.

Olet meedio! Ostat vaikka erätarjouksen 3 kpl kympillä, norm. 4 eur/kpl. Kyllähän vaan siinä kassakoneessa vilahtaa se 4 eur. Tarjoushyvitys ei missään vaiheessa näy kassakoneessa vaan tulee lopussa kuitille. JOS tulee.

Vierailija
20/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on. Tarkastan sähköiset kuitit vasta kotona, ja tosiaan kusetusta on se että korjausta ei voi tehdä samantien sähköisesti. Miljoonatilin tekevät pikkupuroista.