Varoitus kuitittomasta palvelusta! S-ryhmä
Huomasin kuitissani virheen, reklamoin sähköpostilla. Vastaus oli että saan hyvityksen kaupassa kuittia vastaan.
Vastasin että kun ei ole sitä kuittia!
Vastaus oli että voin kuulemma printata sen kuitin! En edes omista printteriä, hiukka vituttaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No näytä puhelimella? Joko sovelluksen kautta tai ota tietokoneen näytöstä kuva jos ei muu auta.
Konstit on monet mutta ettei vaan olis taka-ajatuksena että ihmiset ei viitti sähköisiä kuittejaan odotella ja unohtavat koko asian, ja eivät sitten jaksa karhuta pieniä saataviaan.
Sattuneesta syystä noita takaisinmaksuja ei siis "voida" hoitaa sähköisesti.
Palautin ilman kuittia kengät Prismaan, kun siis olivatkin liian pienet lapselle. Tietokoneelta löysivät ostokseni tiedot. Tarvitaan vain palvelualtis tyyppi sinne infotiskille.
Onko sinulla älypuhelinta tai tablettia?
Kusetusta on, sähköistä kuittia ei edes saa ihan heti, ja kuka viitsii kassalta kävellessään odotella ja kaivaa kuitin ja raplata sen puhelimelta. Ja äkkiä unohtuu ne oikeat hinnat.
Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla älypuhelinta tai tablettia?
Patavaltti!
En jaksa ryhtyä prosessiin 6 euron takia! "Ja niinhän he olivat sen tuumanneet..."
Vierailija kirjoitti:
Siis sä huomasit kuitissa virheen,reklamoit jolloin sulle vastattiin että tuu käymään kuitin kanssa ja nyt sä itket ettei sulla olekaan sitä kuittia? Niin että mihin se kuitti nyt sitten katosi? Roskiin?
Otapas selvää mitä tarkoittaa kuititon palvelu!
Minä olin ostamassa s ryhmästä ja kassakoneessa ei näkynyt hintoja! Hienoa palvelua. Taidan siirtyä K-asiakkaaksi.
Minusta tuo helpotti hirveesti menojen seuraamista. Tankkaan Abc:lla kun sekä kodin että työpaikan lähin on abc. Käytän mobiilitankkausta mikä on helpompaa kuin mikään!
Kuitti on mukana aina kun on puhelimessa s-mobiili. Helppo milloin vain käydä reklamoimassa tms. Ja alennuskupongit sekä edut samassa.
Kyllä mä olen tykännyt. Jos maksan muulla kuin s-pankin kortilla voin näyttää puhelinta lähimaksulaitteelle niin saan bonukset helposti. Vielä kun saisi s-mobiilin maksuominaisuuden samaan.
Vierailija kirjoitti:
Kusetusta on, sähköistä kuittia ei edes saa ihan heti, ja kuka viitsii kassalta kävellessään odotella ja kaivaa kuitin ja raplata sen puhelimelta. Ja äkkiä unohtuu ne oikeat hinnat.
Oikeat hinnat katsotaan kassakoneesta. Jos aikuisten oikeasti tehtäisiin oikein, niin siinä pitäisi olla näyttä myyjän takana mistä asiakas voi tarkasta reali ajassa jokaisen ostamansa tuotteen hinnat.
Lakimuutostahan tässä tarvitaan, kun kaupat eivät itse välitä paskan vertaa asiakkaidensa oikeuksista.
Leikkasin s korttini senjälkeen kun:
Kävin kahvilla ja myyjä oli sitten maksanut sillä skortilla vaikka i salla ja miinustellut tilini josta tuli huomautus jonka luulin olevan virhe ja revin. Minulla ei ollut luottoa s ryhmän kortilla edes ollenkaan merkittynä.
Niitä ruikutuksia tuli lisää ja lopulta soitin sinne. No pitäisi vaan maksaa se kahvi! Sanoin että sen voin maksaa mutten noita käsittelykulujanne todellakaan. Kävin sokoksella ja riitautin asian niin pitkälle kuin voin. Lopulta maksoin kahvistani melkein satasen.
Kun menin sokokselle asiaa hoitamaan oli luukun takana kääkkä joka huikkaili toiselle " tällä on punaset paperit"! Alkoi kyllä suututtamaan ihan hirveästi . Sanoin etten todellakaan aio olla koko kaupan kanssa ikinä missään tekemisissä mikäli itsestäni riippuu!
Vieressäni toisella luukulla oli mummo joka näytti huutavan henkilökunnalla samaisesta kortista...
Että varokaa, minun virhe kuulemma olisi pitänyt tarkistaa se kuitti ennen allekirjoitusta että menee muka oikealta tililtäni- vaikka minulla ei EDES OLLUT TUON S KORTIN PUITTEISSA KÄYTTÖMAHDOLLISUUTTA näin olin sopimusta tehdessä ymmärtänyt! Tuo kahvini oli IKINÄ AINOA MAKSU tietenkin myös koko S Kortin tiimoilta .
Sanon leikatkaa koko kortti kun vielä ehditte! Siellä on jatkuvasti sotkuja jotka asiakkaat häviävät ! Minulle jäi käsitys jostain kummallisesta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin s korttini senjälkeen kun:
Kävin kahvilla ja myyjä oli sitten maksanut sillä skortilla vaikka i salla ja miinustellut tilini josta tuli huomautus jonka luulin olevan virhe ja revin. Minulla ei ollut luottoa s ryhmän kortilla edes ollenkaan merkittynä.
Niitä ruikutuksia tuli lisää ja lopulta soitin sinne. No pitäisi vaan maksaa se kahvi! Sanoin että sen voin maksaa mutten noita käsittelykulujanne todellakaan. Kävin sokoksella ja riitautin asian niin pitkälle kuin voin. Lopulta maksoin kahvistani melkein satasen.
Kun menin sokokselle asiaa hoitamaan oli luukun takana kääkkä joka huikkaili toiselle " tällä on punaset paperit"! Alkoi kyllä suututtamaan ihan hirveästi . Sanoin etten todellakaan aio olla koko kaupan kanssa ikinä missään tekemisissä mikäli itsestäni riippuu!
Vieressäni toisella luukulla oli mummo joka näytti huutavan henkilökunnalla samaisesta kortista...
Että varokaa, minun virhe kuulemma olisi pitänyt tarkistaa se kuitti ennen allekirjoitusta että menee muka oikealta tililtäni- vaikka minulla ei EDES OLLUT TUON S KORTIN PUITTEISSA KÄYTTÖMAHDOLLISUUTTA näin olin sopimusta tehdessä ymmärtänyt! Tuo kahvini oli IKINÄ AINOA MAKSU tietenkin myös koko S Kortin tiimoilta .
Sanon leikatkaa koko kortti kun vielä ehditte! Siellä on jatkuvasti sotkuja jotka asiakkaat häviävät ! Minulle jäi käsitys jostain kummallisesta.
Kotjaus eka lauseeseen vaikka visalla siis piti maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat hinnat katsotaan kassakoneesta. Jos aikuisten oikeasti tehtäisiin oikein, niin siinä pitäisi olla näyttä myyjän takana mistä asiakas voi tarkasta reali ajassa jokaisen ostamansa tuotteen hinnat.
Lakimuutostahan tässä tarvitaan, kun kaupat eivät itse välitä paskan vertaa asiakkaidensa oikeuksista.
Harva on niin nopeaälyinen, ja tarjoushinnat ja erätarjoukset tulevat usein näkyviin vasta kuitille loppusummauksessa.
Kassoillahan on näyttö josta reaaliajassa näkee hinnat??!! Minä ainakin näen kun en kulje silmät s-raivosta sokeana.
Kun käytätte s korttia ja vaikka takana olisi se km pituinen jono niin TARKISTAKAA MENIKÖ OIKEIN! En tiedä mitä tuolla tapahtuu mutta jotain isoakin sotkua oli juuri S ryhmän tileissä !
Vierailija kirjoitti:
Jaa. luullu ite, että se kuitti löytyy juuri sieltä s-ryhmän tietojärjestelmästä ja on kaivettavissa minkä tahansa s-ryhmän kaupan tietokoneelta katsottavaksi.
Vähän sama tyyli sitten kuin aikoinaan puukeskuksessa, josta ostin lautaa, ja halusin erään pitkän laudan päästä vajaakanttisen osan pois, koska olin ostamassa täysikanttista, niin puutavaraliikkeen asiakaspalvelija kysyi, etteikö mulla ole sahaa itsellä. Sen sai aikaiseksi tuolla kysymyksellään, että mulla on ollut myös lautaa kotona ilman puukeskuksessa asioimisia.
Vierailija kirjoitti:
Se kuitti on ihan siellä S-kanavalla tallessa. Jos puhelimessa on S-Mobiili, niin näkyy siellä erittäin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kassoillahan on näyttö josta reaaliajassa näkee hinnat??!! Minä ainakin näen kun en kulje silmät s-raivosta sokeana.
Olet meedio! Ostat vaikka erätarjouksen 3 kpl kympillä, norm. 4 eur/kpl. Kyllähän vaan siinä kassakoneessa vilahtaa se 4 eur. Tarjoushyvitys ei missään vaiheessa näy kassakoneessa vaan tulee lopussa kuitille. JOS tulee.
Ongelma on. Tarkastan sähköiset kuitit vasta kotona, ja tosiaan kusetusta on se että korjausta ei voi tehdä samantien sähköisesti. Miljoonatilin tekevät pikkupuroista.
No näytä puhelimella? Joko sovelluksen kautta tai ota tietokoneen näytöstä kuva jos ei muu auta.