Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vit*ttaa tuo "kuittia?" - kiekaisu joka nonparellin oston 10 yhteydessä monta kertaa päivässä!

Vierailija
18.11.2016 |

Eikös palata vanhaan hyvään tapaan, että otetaan se kuitti aina ja laitetaan se vähin äänin roskikseen?

Kassa sen joutuu joka tapauksessa tekemään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* 10* pois otsikosta

Ap

Vierailija
2/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enämpi mua vituttaa se kun kuittia ei saa vaikka pyytäis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Mä automaattisesti ojennan, asiakas ottaa sen tai ei. Heitän roskiin jos ei ota. Big deal.

Vierailija
4/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö vielä, missä olet törmännyt tällaiseen harvinaisuuteen?

Pizzeriassa, sedän kaiman taloremontissa vai käytetyn Mersun kaupasta hevosmiesten kanssa?

Vierailija
5/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt? Mä automaattisesti ojennan, asiakas ottaa sen tai ei. Heitän roskiin jos ei ota. Big deal.

Ojenna vaan, mutta ethän kiekaise?

Ojennan kyllä aina käteni merkiksi, mutten jaksa sanoa "ei kts, ei kts, ei kts" kymmentä kertaa päivässä. Laitan sen vaan nätisti roskiin, ellei myöhempää käyttöä ole.

Ap

Vierailija
6/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että verbi jätetään tuosta kysymyksestä pois mm. sen vuoksi, ettei kassan tarvitse miettiä, kuuluisiko hänen teititellä vai sinutella (otatko / otatteko).

Vierailija
7/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö vielä, missä olet törmännyt tällaiseen harvinaisuuteen?

Pizzeriassa, sedän kaiman taloremontissa vai käytetyn Mersun kaupasta hevosmiesten kanssa?

Esim Saksassa ihan yleinen (ja laillinen) käytäntö kun ostaa pienempää tavaraa kioskista.

Vierailija
8/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut mitään. Siis kuka tässä kiekuu, kassahenkilö vai asiakas?

Vierailija
9/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä olen samaa mieltä. Kuittia on pakko tarjota, mutta pakko se on kiekaista tuo kysymyskin. Muuten jään ojentamaan kuittia tyhmänä ties kuinka kauaksi aikaa, kun asiakas ei kuittia ota, eikä viitsi sanoa että ei kuittia. Sitten jos olettaa että ok, hän ei selvästikään kuittia halua ja heitän sen roskiin, asiakas alkaakin raivoamaan että missä mun kuitti?!

Vierailija
10/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi S-Marketissa ei enää kysytä kun otin sähköiset kuitit käyttöön.

Vierailija
11/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asiakkaana sanon aina että en tarvitse kuittia jos en sitä tarvitse... yleensä ehdin ennen myyjää.

S-Marketeissa on nykyään hassua kun myyjät ei ehkä ole vielä tajunneet että kaikille ei tule sitä kuittia. Sanon vaan kiitos ja siirryn pakkaamaan ostoksiani... välillä myyjä kysyy haluanko kuitin ja/tai sitten jää ihmettelemään että sitä kuittia ei tulekaan sieltä koneesta...

Vierailija
12/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos herra isoherra avaa suunsa ja sanoo taikasanat: Ei kiitos kuittia. Onnistuuko?

Vierailija
13/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut mitään. Siis kuka tässä kiekuu, kassahenkilö vai asiakas?

Aina on ihmisiä, jotka eivät yleensäkään tajua mitään.

Vierailija
14/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojenna vaan, mutta ethän kiekaise?

Ojennan kyllä aina käteni merkiksi, mutten jaksa sanoa "ei kts, ei kts, ei kts" kymmentä kertaa päivässä. Laitan sen vaan nätisti roskiin, ellei myöhempää käyttöä ole.

Ap

Ei ole ihan normaalia käydä kaupassa 10 kertaa päivässä...vähennä sitä, niin ei tarvitse kuunnella moista.

Vierailija
15/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11:

Tuossa on kuulemma vielä järjestelmässä vielä parantamisen varaa, kassa joutuu odottelemaan koneen ilmoitusta eli tärkein hyöty valuu vähän hukkaan.

Toinen syy, miksi en ladannut kuititonta systeemiä on se, että pienellä ehtopräntillä lukee, että S-ryhmä saa täydet valtuudet kuittitietojen käyttöön ja yhdistelyyn markkinointitarkoituksiin.

Ap

Vierailija
16/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä systeemi, mutta kyllä jotkut asiakkaat tekevät siitä tarkoituksella vieläkin hankalampaa. Näin myyjänä ärsyttää ne, jotka vastaa "joo" tarjotessani kuittia. Kun annan kuitin heille, he kuitenkin vain kävelevät pois. Toinen ärsyttävä juttu on ottaa kuitti käteen ja laittaa se heti pöydlle tai heittää lattialle. Sitä kuittia kun ei ole pakko ottaa. Kaikkein ärsyttävimpiä ovat ne, jotka heti ovelta huutavat sisääntullessaan "Mä tarviin sitten kuitin!" Aha. No minkäs kuitin rouva haluaa? Tulostanko edellisen kahvinostajan kuitin vai mites olis toi kortsukuitti?

Vierailija
17/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 16:

Mitä tarkoitat tuolla "laittaa se heti pöydälle"? Lähialepassa ihan kassan vieressä pöydällä on loota, johon asiakas voi itse laittaa kuitin. Ymmärrän kyllä, jos jätetään sinne tänne lojumaan. Ap

Vierailija
18/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 16:

Mitä tarkoitat tuolla "laittaa se heti pöydälle"? Lähialepassa ihan kassan vieressä pöydällä on loota, johon asiakas voi itse laittaa kuitin. Ymmärrän kyllä, jos jätetään sinne tänne lojumaan. Ap

Tarkoitan sitä, mitä tossa lukee. Eli kuitti napataan mun kädestä ja laitetaan pöydälle. Kaikki kaupat ei ole samanlaisia ja meillä ei ole mitään lootaa. Sille ei ole tarvetta, koska kuittia ei ole pakko ottaa vastaan.

Vierailija
19/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ihmisiä, jotka eivät yleensäkään tajua mitään.

Vaihtoehtoisesti voisi kirjoittaa viestinsä niin, että niistä saisi edes auttavasti selkoa.

Vierailija
20/46 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn aina asiakkaalta vähintään kaksi kertaa haluaako kuitin. Näin meitä on opastettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi