Kerro vitsi!
Kommentit (10)
Miksi sanotaan älykästä blondia?
Kultaiseksi noutajaksi.
Tämä tarina on tosi... Vessan seinässä korkealla luki "mitäs tänne katsot vitsi on kädessäsi"
Suomalainen, ruotsalainen ja ufo käveli tiellä.Ufo tajusi yhtäkkiä:Hei mä oon väärässä vitsissä!
Litti oli Lahdessa sukuloimassa ja päätti käväistä Kisapuistossa. Siellä hän huomasi patsaansa ja jäi sitä tuijottelemaan. Patsastaan ihastellessa hän tunsi aivan erityisen ylpeyden tunteen täyttävän koko kehonsa, mutta hienon hetken pilasi paikalle osunut av-mamma, joka huusi:
"Hei, Jari - heijari!"
Mitä eroa on joulupukilla ja juutalaisella? Joulupukki menee savupiipussa alaspäin.
Mikä on sata metriä pitkä, jolla on yksi pillun karva? Antti Tuiskun lippujono :)
Vanhapiika vihtoi saunassa itseään etupuolelta ja sanoi:
Ota ny kasviksia kun ei liha aikanaan kelvannu.
Apu ei kelvannut
Keski-Euroopassa oli hirveä tulva. Muuan hollantilainen pappi jäi veden saartamaksi ja istui talonsa katolla. Naapuri tuli kumiveneellä meloen hänen luokseen ja sanoi:
- Hyppää kyytiin.
- Kiitos vain, mutta minä odotan apua Jumalalta, vastasi pappi.
Seuraavana päivänä paikalle tuli pelastusryhmän moottorivene. He sanoivat:
- Hypätkää kyytiin.
- Kiitos vain, minä odotan apua Jumalalta, vastasi pappi.
Kolmantena päivänä armeijan helikopteri tuli talon yläpuolelle. Kopterista laskettiin köysi ja huudettiin:
- Hypätkää kyytiin.
- Kiitos vain, minä odotan apua Jumalalta, sanoi pappi.
Neljäntenä päivänä pappi kuoli ja joutui taivaaseen. Hän tapasi Pietarin ja kysyi ihmetellen:
- Miksi minä kuolin, vaikka pyysin apua Jumalalta?
Pietari puisteli päätään ja sanoi:
- Mutta mehän yritimme pelastaa sinut kolme kertaa.
/Lähde; http://awhuumori.cjb.net
Kaksi miestä seisoi liikennevaloissa. Toinen miehistä totesi: "se on vihreä". Toinen mietti hetken, ja vastasi "sammakko".
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan. No sitten tuli venäläinen ja varasti kiukaan´.