Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini säännöstelee seksielämääni

Epätoivoinen
17.11.2016 |

Olen 17-vuotias ja äitini seuraa seksielämääni poikaystäväni kanssa. Äiti ei anna minun hoitaa ehkäisyä itse, vaan ostaa kaupasta parhaaksi kokemansa kondomit ja antaa niitä minulle yhden sunnuntaisin. Seksiä harrastettaessa äitini istuu huoneen nurkassa tuolilla, ja ottaa kellolla aikaa. Hän ei anna seksin kestää 10min kauempaa. Hän myös säännöstelee esileikkiä. Suuseksi on kiellettyä, äiti sanoo sen olevan ällöttävää. Molemmilla tulee myös olla paita päällä. Pelkästään yksi asento on sallittu, lähetyssaarnaaja. Sekin vaik siksi, koska se viittaa uskontoon. Miten pääsisin tästä seurannasta eroon? Haluaisin kokeilla seksiä takaapäin ns. "Doggystyle," mutta äiti ei anna. Kaipaan neuvoja.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin lapsellinen, että et tarvitse seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista ihmeellistä siellä Porvoossa tapahtuukin.

Vierailija
4/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
5/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin äitisi on kyllä häiriintynyt. Mene itse ostamaan kondomeja ja käytä niitä siloin kun huvittaa. Voisitko mennä poikaystäväsi luo ja panna siellä? Suomen lain mukaan nuorilla on oikeus yksityisyyteen. Äitisi ei voi määritellä sitä mikä sinua itseäsi kiihottaa.

Jos ei muu toimi, uhkaa poismuuttamisella heti kun täytät 18 vuotta.

Vierailija
6/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, vai silviissiin.

Vierailija
7/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, ettei minulla ole rahaa omaan käyttöön. Äidilläni on tarve kontrolloida kaikkea mielipuolisesti. Poikaystäväni myöskin asuu 30km päässä, enkä saa kyytiä hänen luokseen (julkiset eivät kulje sinne). Kaipaisin rohkeutta nousta äitiä vastaan, mutta en halua sotkea perhesuhteitani. Ehkä pyrin vaan muuttamaan mahd. nopeasti pois kotoa.

Vierailija
8/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit pyörällä, meidänkin nuoruudessa aina pyöräiltiin Jormaa katsomaan!

Vierailija
9/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija69 kirjoitti:

Menisit pyörällä, meidänkin nuoruudessa aina pyöräiltiin Jormaa katsomaan!

En tiedä pitäisikö sun kommenttiasi ottaa vakavasti. Pyörällä pakkasessa? En minä "Jormaa" niin kipeästi kaipaa

Vierailija
10/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, ettei minulla ole rahaa omaan käyttöön. Äidilläni on tarve kontrolloida kaikkea mielipuolisesti. Poikaystäväni myöskin asuu 30km päässä, enkä saa kyytiä hänen luokseen (julkiset eivät kulje sinne). Kaipaisin rohkeutta nousta äitiä vastaan, mutta en halua sotkea perhesuhteitani. Ehkä pyrin vaan muuttamaan mahd. nopeasti pois kotoa.

Sano hänelle että hänen käytöksensä ei ole normaali. Käytkö koulua? Terkkarilta voit saada ilmaisia kondomeja. Onko sinulla isää? Puhu hänen kanssaan. Koulukuraattorillekin voi olla hyvä jutella. Osoita että olet tosissasi. Älä ala kinuamaan, koska se on lapsellista. Istu alas ja puhu järkevästi.

Vierailija
11/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äitis seuraavalla kerralla mukaan. Kai sitä alkaa jo v.tuttamaan katseleminen ja sekuntikellon kanssa pelleily

Vierailija
12/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaat! Siinähän tulee hyvä alkulämpö paikkoihin.

Vierailija
13/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on siis aisankannattaja? Voisit helposti kiristää häntä sanomalla että jos ei jätä rauhaan niin kerrot kaikille että hän on tirkistelijä. Tuo on jo seksuaalista häirintää. Liatonta ja sairasta.

Vierailija
14/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle että hänen käytöksensä ei ole normaali. Käytkö koulua? Terkkarilta voit saada ilmaisia kondomeja. Onko sinulla isää? Puhu hänen kanssaan. Koulukuraattorillekin voi olla hyvä jutella. Osoita että olet tosissasi. Älä ala kinuamaan, koska se on lapsellista. Istu alas ja puhu järkevästi.

Kiitos ensinnäkin asiallisesta neuvosta :) Käyn lukiota, olen miettinyt terkkarilla vierailua. Isäni asuu muualla, mutta koen seksin olevan liian henkilökohtaista hänen kanssa keskusteltavaksi, koska emme ole läheisiä nykyään. Jos kerron kuraattorille, saako se äitini vaikeuksiin? Kunnioitan häntä sen verran, etten halua hänelle hankaluuksia.

Vierailija
15/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota äitis seuraavalla kerralla mukaan. Kai sitä alkaa jo v.tuttamaan katseleminen ja sekuntikellon kanssa pelleily

Taidat nyt pilailla mun ongelmalla, tää oikeesti haittaa minun elämää, niin olisi kiva saada asiallisia vastauksia. kiitos

Vierailija
16/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ensinnäkin asiallisesta neuvosta :) Käyn lukiota, olen miettinyt terkkarilla vierailua. Isäni asuu muualla, mutta koen seksin olevan liian henkilökohtaista hänen kanssa keskusteltavaksi, koska emme ole läheisiä nykyään. Jos kerron kuraattorille, saako se äitini vaikeuksiin? Kunnioitan häntä sen verran, etten halua hänelle hankaluuksia.

Ei ellet itse halua. Mutta tuo mitä äitisi tekee on laitonta. Hänellä ei ole minkäänlaista oikeutta pilata yksityselämääsi tai vahtia seksiäsi. Se on rikos! Usko minua. Äitisi ei aina ole oikeassa, vaikka luulisit niin. 

Vierailija
17/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiset fantasiat taas jollain peräkammarin pojalla.

Vierailija
18/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on siis aisankannattaja? Voisit helposti kiristää häntä sanomalla että jos ei jätä rauhaan niin kerrot kaikille että hän on tirkistelijä. Tuo on jo seksuaalista häirintää. Liatonta ja sairasta.

Kertoisin varmasti muuten, mutta en halua hänelle vaikeuksia, vaikka härskiähän hänen toimintansa on

Vierailija
19/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että ei ole mikään ihme että sun isäs jätti sen, eihän kukaan mies kestä noin kontrollifriikkiä ja sairasta vanhempaa.

Vierailija
20/33 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ellet itse halua. Mutta tuo mitä äitisi tekee on laitonta. Hänellä ei ole minkäänlaista oikeutta pilata yksityselämääsi tai vahtia seksiäsi. Se on rikos! Usko minua. Äitisi ei aina ole oikeassa, vaikka luulisit niin. 

Kiitos taas vastauksestasi, ehkä uskaltaudun huomenna varaamaan ajan kuraattorille. Nyt varsinkin kun tiedän ettei äiti joudu ongelmiin. Tiedän äitini olevan väärässä, mutta hänelle sitä ei voi sanoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän