Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä miehesi on nyt?

Vierailija
10.03.2006 |

Ja mitä itse puuhailet/olet puuhaillut tänään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä palstaillut :-D

Vierailija
2/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivonnut, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa ja hoitanut lapsia koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kipeenä maannut sängynpohjalla. Ja nyt tulin käymään täällä.

Mites Av: laisten perjantaihin kuuluu? Ottaako kukaan tänään kalsarikännejä?

Vierailija
4/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siis pizzojen kanssa kotiin. Lapset on ulkona siskoni kanssa.

Vierailija
5/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitanut perheen ainokaista kotona, vähän pessyt pyykkiä ja tehnyt ruokaa. Aika laiska päivä siis ollut. Viikonlopuksi menen töihin, joten pitää kerätä voimia... tekosyy =)

Vierailija
6/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tytön kans vähän siivoiltu ja vähän ulkoiltu ja vähän käyty kaupassa ja vähän tehty ruokaa ja mä oon ollu enemmän ku vähän netissä...=) Nyt me ruvetaan tutustumaan noihin uusiin kirjoihin, kun tuli tänään kirjakerhonpaketti. Mies tulee kotiin tossa ennen yhdeksää, pitää siiheks tehdä jotain iltapalahässäkkää.

Vierailija
7/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyykännyt, tiskannut ja laittanut ruokaa.. Okei, ja vähän pyörinyt netissä ;)

Vierailija
8/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastanut ja hoitanut sairaita lapsiamme.

Vierailija
9/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli töistä tunti sitten ja oli raukka ihan uupunut.

Vierailija
10/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viettänyt lapsen kanssa toipilaspäivää kotona. Eilen vielä siivoiltiin oksennuksia ympäri taloa... Pidänkin peukkuja, ettei muhun tartu! :O

Vierailija
11/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoillut/leikkinyt lasteni kanssa, katsonut eilisen Lostin nauhalta kun muksut oli pväunilla ja siivoillut.

Vierailija
12/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt töitä ja vielä olisi tunnin verran jäljellä. Palstailen sillä aikaa, kun työkaverit käyvät tupakalla.

Vierailija
13/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkoillut, käynyt kaupassa, laittanut safkaa, ottanut päikkärit ja sellasta pientä. Mitä nyt 1-v tenavan kanssa duunaillaan.

Vierailija
14/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mä halusin vain soittaa ja kertoa kuinka tärkeä sä olet mulle "

:) Olen vähän flunssainen ja se päätti soittaa ja kyseli samalla vointeja! On mulla hyvä mies, toivonpa vain, että osaisin siitä enemmän olla kiitollinen ja onnellinen!

Nyt tuntuu niin ärsyttävän tunteettomalta ja purkaankin sitä näköjään tänne joka vastaukseeni.. :/ :)

Vierailija
15/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siivonnut sekä työkseni että vielä kotona. Ja irtisanonut itseni. Parin viikon päästä odottaa uudet haasteet.

Vierailija
16/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan tuo leikkii lasten kanssa =D.

Olen hoitanut tänään lapsia 2v3kk ja 9kk, laittanut ruokaa, palstaillut ja sairastanut flunssaa.. Illalla ruvetaan porukalla siivoamaan, jota jatketaan sitten huomenna. Mies kyllä aiko huomenna käydä esikoisen kans kaupassa, ite aloittelen siivousta sillä aikaa. Mulle kun kuuluu pölyjen pyyhkiminen, mies tamppaa matot, mifi-moppaa lattiat ja sitten pesee lattiat =D.

Vierailija
17/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hoitanut ipania kotona. Käyty kaupassa, siivottu ja käyty ulkoilemassa. Väsyttää vaan kovasti levottomien öiden vuoksi. ONNEKSI viikonloppu...taidanpa hakea viinia alkosta tänään...hihhii

Vierailija
18/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on toissa, lapset lahti juuri kouluun ja mina juon aamukahvit ennen kuin aloitan kotityot.

Tanaan pitaisi jaksaa valvoa kun tulee telkkarista se Conanin Suomi-ohjelma, alkaa vasta klo 12:30 yolla. Toivottavasti on hyva.

Vierailija
19/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kans ulkona, syöty ja päikkärit

Vierailija
20/21 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lääkinny ja hoivannu sairaita lapsia ja siivonnu niitten jälkiä. Nyt hetken koneella, kun lapset nukahti vihdoin hetkeks. Ajattelin vielä kahvit keitellä, jos ehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi