Veikkauksen naapurit peli
Oletko voittanut ko. pelissä mitään? Itse olen pelannut tuota nyt kaksi kuukautta enkä ole saanut edes sitä viittä euroa, eli 40 euroa mennyt mutta ei mene enää, tuohon rahan haaskaus loppui nyt.
Kommentit (7)
Mun tuuri kaikissa rahapeleissä on niin käsittämättömän huono, että jos olisi 100 arpaa ja niistä 99 sisältäisi voiton niin mulle sattuisi se yksi jolla ei saa mitään.
Niillä alkuperäisillä voitonjaoilla tuli useat kerrat vitonen. Tänä vuonna ei enää.
Väkiste väännetty peli, jolle taitaa joku tietokoneohjelma mukamas arpoa paikkakunnan, jonne voitto osuu.
Pitäs olla mahdollisuus myös itse valita mielensä mukainen fiktiivinen asuinpaikka tai vaikkapa useampikin. Eli koneella tai kioskilla tökkäisi suomen karttaa ja siitä ottaisi pelijärjestelmä koordinaatit pelipaikaksi.
Omat suosikkini olisivat kouvola, rovaniemi, pori, savonlinna.
Kerran olen voittanut 200e, harvoin pelaan. Olen kyseiseen peliin käyttänyt rahaa n. 30e.
Silloin kun peliä piti pelata kuukausi kerrallaan, pelasin silloin tällöin muutaman viimeisen päivän jolloin pelille tuli hintaa muutama euro.
Nyt kun voi pelata viikon kerrallaan, olen pelannut yhteensä kolmena viikkona.
Nyt kun voittopotteja on pienennetty, ei oikein enää innosta koko peli.
Kouvola 24 voittoa ja Jyväskylään tullut yhteensä vain 5. Nyt tällä viikolla tuli kaksi lisää yksi päivä vain välissä, joista kumpikaan ei yltänyt asuinalueelleni.
Rovaniemi 16 voittoa, Pori 18, Savonlinna 20, Tornio 11, Kajaani 11, Lappeenranta 10.
mulla se peli näyttää mun asuinpaikan kordinaatit väärin, keskelle korpea. asiasta on ilmoitettu maistraattiinkin, mutta eivät ole jaksaneet korjata asiaa.
En mitään ja olen pelannut pari kk. Mutta peli olisi vähän älytön, jos kaikki voittaisi.