Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomio opettaja huomenna, täällä soittaa Antin äiti!

Vierailija
16.11.2016 |

Jospa vähän miettisit, että Antti on vasta kahdeksan. Hän ei jaksa keskittyä kvanttifysiikalta tuntuvaan matematiikkaan tai kirjoittaa niin kauniita kirjaimia, kuin opettaja 1800 luvulla opetellessan kauonokirjoitusta. Eikä hän varsinkaan OLE MASSAA. Hänellä on omia tapojaan ja ominaisuuksia joita on otettava huomioon, ja niin hän oppii paremmin. Läksyjen antamisessa on rajansa, ei kai tarkoitus ole oppia koko 9 vuoden kouluaineita kerralla.
Minuun voi olla Wilman kautta yhteyksissä, mutta kaikki solvaavat asiat pojastani laitan eteenpäin rehtorin nähtäväksi. Kiitos ja kuulemiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit kotiin!

Vierailija
2/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi , luojan kiitos, en ole opettaja.

Hieman tulisi böönari kahjojen kahdeksankymmentäkolmesuuntaisen mielialahäiriö-vanhempien kanssa.

Ja tuo witun wilma-keksintö suoraan helvetistä kruunaa kaiken .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nämä lapset laitettiin apukouluun. Nyt ne roikkuu väärässä seurassa turhautuneena käytöshäiriöisenä.

Vierailija
4/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta settiä, nykyajan alakouluopet ovat nykyään kauhean paineen alla, jos tuollaisia on paljonkin!

Vierailija
5/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala. Onneksi en ole opettaja :D Huh

Vierailija
6/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan järkevää tehdä Antille erityisen tuen päätös, jos tokaluokan matikka tuntuu kvanttifysiikalta? Jos lapsella on myös paljon erityisiä tarpeita, hän voi mahdollisesti tarvita erityistä tukea -pienryhmässä lapsen tarpeet huomioidaan opettajan ja avustajien voimin.

Samaten äidin teksti vaikuttaa sellaiselta, että äiti tarvitsee perheneuvolan tukea. Opettaja ei laita solvaavia viestejä. Vainoharhainen äiti on vakavasti tuen tarpeessa.

Terveisin,

Juuri sinunlaisiin äiteihin ja iseihin kyllästynyt opettaja, joka kuitenkin jaksaa olla ystävällinen ja ajatella lapsen etua, vaikka kodin tuki puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei Antti jaksa tai hänen ei tarvitse keskittyä?

Ei kenenkään kullannuppu ole tietenkään nykyään massaa, vaan erityisherkkä, erityislahjakas, erityiskohtelua vaativa. Tasapäistäminen on beelsebubista, sillähän voidaan saada parhaimmillaan aikaan normaaleja, toiset huomioon ottavia kansalaisia. Ei se meidän kullannupulle käy.

Vierailija
8/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa on kvanttifysiikassa? Sana kuulostaa hienolta mutta kvanttihan on tavallaan vain annos, tietty määrä. Vähän sama kuin lusikoisi puuroa suuhun pienellä lusikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soititko, Antin äiti?

Vierailija
10/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v. Antti tekaisi omat matikanläksynsä alta viiden minuutin. Ei tuntunut olevan vaikeaa. Ehkä sun Anttis tarvis tukiopetusta, siitä on ihan hyvä jutella open kanssa. Liian vaikeat tehtävät syö lapsen motivaatiota ja koko koulua alkaa mennä huonosti. Kannattaa puuttua ajoissa, ikävää jos koulunkäynti kärsii heti noin alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Antin äiti soitti. Rehtorille. Kertoi että Anttia aliarvioidaan ja jopa syytellään esim levottomaksi. Antin luokalla on 41oppilasta joista kahdella tuki opettaja.

Antti on hyvä kädentaidoissa ja on pikku vanha. Sanoi opettaja Wilma viestissä. Ensiviikolla on vanheimpainvartti ja siellä jutellaan tarkemmin.

Äitinä pidän lapseni puolta koska eivät opettajat ole läheskään aina oikeassa tai oikeamielisiä.

Vierailija
12/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvanttifysiikkaa kakkosella? Esikoinen on kasilla, eikä sielläkään ole ollut vielä kvanttifysiikkaa... Ja on vielä luonnontiedepainotetulla luokalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vähän miettisit, että Antti on vasta kahdeksan. Hän ei jaksa keskittyä kvanttifysiikalta tuntuvaan matematiikkaan tai kirjoittaa niin kauniita kirjaimia, kuin opettaja 1800 luvulla opetellessan kauonokirjoitusta. Eikä hän varsinkaan OLE MASSAA. Hänellä on omia tapojaan ja ominaisuuksia joita on otettava huomioon, ja niin hän oppii paremmin. Läksyjen antamisessa on rajansa, ei kai tarkoitus ole oppia koko 9 vuoden kouluaineita kerralla.

Minuun voi olla Wilman kautta yhteyksissä, mutta kaikki solvaavat asiat pojastani laitan eteenpäin rehtorin nähtäväksi. Kiitos ja kuulemiin.

Suomessa kaikkien lasten oletetaan olevan samalla viivalla, josta opettaja kirjoitti eilen HS:n mielipiteisiin, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Mutta tälläinen on ddr:läinen koululaitos, jossa lapset eivät viihdy.

Kysyin reilu viikko sitten tokaluokkalaiselta kummitytöltäni ja hänen samanikäiseltä kaveriltaan, että onko huomenna kiva mennä kouluun. Molempien suusta samaan aikaan "Ei!"

Vierailija
14/14 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa vähän miettisit, että Antti on vasta kahdeksan. Hän ei jaksa keskittyä kvanttifysiikalta tuntuvaan matematiikkaan tai kirjoittaa niin kauniita kirjaimia, kuin opettaja 1800 luvulla opetellessan kauonokirjoitusta. Eikä hän varsinkaan OLE MASSAA. Hänellä on omia tapojaan ja ominaisuuksia joita on otettava huomioon, ja niin hän oppii paremmin. Läksyjen antamisessa on rajansa, ei kai tarkoitus ole oppia koko 9 vuoden kouluaineita kerralla.

Minuun voi olla Wilman kautta yhteyksissä, mutta kaikki solvaavat asiat pojastani laitan eteenpäin rehtorin nähtäväksi. Kiitos ja kuulemiin.

Suomessa kaikkien lasten oletetaan olevan samalla viivalla, josta opettaja kirjoitti eilen HS:n mielipiteisiin, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Mutta tälläinen on ddr:läinen koululaitos, jossa lapset eivät viihdy.

Kysyin reilu viikko sitten tokaluokkalaiselta kummitytöltäni ja hänen samanikäiseltä kaveriltaan, että onko huomenna kiva mennä kouluun. Molempien suusta samaan aikaan "Ei!"

Kyllä, suomessa virkamiehet suunnittelevat koululaitoksen ja sen sisällöt toiveidensa mukaan, ilman että kysyttäisiin asiantuntijoilta, eli opeilta. Siksi kaikkien oletetaan olevan samalla viivalla ja lapset ovat ikäänkuin yhdestä puusta veistettyjä. Ei tälläistä ole missään muissa Euroopan koululaitoksissa, joista minulla kokemuksia työn puolesta. Suomessa lapset ovat kuin robotteja, suorittajia.