Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kylmettää ihastumisen tunteet?

Vierailija
16.11.2016 |

Jostain syystä mulla on tapana ihastua erittäin voimakkaasti ja intohimoisesti siten, että elämä muuttuu jatkuvaksi päiväunelmoinniksi ja kaipuuksi. Ihastukseni kohde on varattu ja muutenkin epäsopiva ja liian hankala kohde, joten mun pitäisi luopua ajatuksistani. Jostain syystä mielestäni hän oli epätavallisrn aktiivinen ja jopa flirttaileva, tosin se saattaisi olla hänen tyylinsä sellaisia ihmisiä kohtaan, joista pitää muuten. Mutta miten unohdan hänet? :'(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keskittyä raivokkaasti työntekoon ja kuuntelen enemmän musiikkia sydänsuruihini. En kyllä tajua sitä, miksi hän vaikutti flirttailevalta aivan selvästi. Mun mielestä se oli muuta kuin perusystävällinen käytös, sillä emme kuitenkaan ole kavereita.

Hän selvästi loi pitkiä katseita, oli erityiswn hymyilevä, saattoi lempeästi koskettaa, sanoi nimeni tosi lempeällä ja ystävällisellä äänellä ja käytti sitä usein ja loi pitkiä katseita. Hän myös teki tiettyjä palveluksia pyytämättäni. Mutta ehkä hän vain oli tosiaan ystävällinen. Menin sitten itse flirttailemaan takaisin, niin hän olikin ihan epäuskoisen hämmentynyt. :( Hän on siis mua paljon vanhempi ja nainen myöskin. Mikä voisi selittää hänen käytöksensä?

Vierailija
2/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet mies, koska naisilla ei juurikaan ole tunteita toppuuteltavaksi saakka. Neuvoni on se että etsit toisen naisen ja yksinkertaisesti unohdat ja ignooraat tuon varatun horon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Minä olen myös täysin epäsoveliaasti ihastunut, jopa rakastumassa. Meillä on ikäeroa ja keskenämme senlaatuinen suhde, että seurustelua ei hyväksytä. Lisäksi olen naimisissa ja minulla on lapsia. Ja kuitenkin hän sanoo, että olen "niin kaunis", "söpö", "ihanat hiukset", "mulla on hyvä olla sun kanssa". Jos olemme viikon tai pari näkemättä toisiamme, olo rauhoittuu, mutta kun hän taas katsoo syvillä silmillään minuun, kaikki padot murtuvat. En uskalla edes koskettaa häntä, koska se olisi menoa. Näen hänen katseestaan, miten hän tuntee samoin. Kerran kysyin, mitä hän haluaa elämältä. "Tiedän mitä haluan, mutta en voi saada sitä," hän vastasi. Iltaisin riudun kaihoisia rakkauslauluja kuunnellen.

Sano heti jos minä häiritsen,

hän sanoi astuessaan ovesta sisään,

niin minä lähden saman tien pois.

Sinä et ainoastaan häiritse,

minä vastasin,

sinä järkytät koko minun olemustani.

Tervetuloa.

- Eeva Kilpi

Vierailija
4/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mulla on tapana ihastua erittäin voimakkaasti ja intohimoisesti siten, että elämä muuttuu jatkuvaksi päiväunelmoinniksi ja kaipuuksi. Ihastukseni kohde on varattu ja muutenkin epäsopiva ja liian hankala kohde, joten mun pitäisi luopua ajatuksistani. Jostain syystä mielestäni hän oli epätavallisrn aktiivinen ja jopa flirttaileva, tosin se saattaisi olla hänen tyylinsä sellaisia ihmisiä kohtaan, joista pitää muuten. Mutta miten unohdan hänet? :'(

Oletko ap itse varattu vai vapaa?

Vierailija
5/12 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka usein tapaat tämän ihastuksesi kanssa?

Vierailija
6/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eroamassa ja liittoni on ollut ilman läheisyyttä viimeisimmät kolme vuotta.

Vierailija
7/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka usein tapaat tämän ihastuksesi kanssa?

Olen nähnyt häntä keskimäärin ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
8/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Minä olen myös täysin epäsoveliaasti ihastunut, jopa rakastumassa. Meillä on ikäeroa ja keskenämme senlaatuinen suhde, että seurustelua ei hyväksytä. Lisäksi olen naimisissa ja minulla on lapsia. Ja kuitenkin hän sanoo, että olen "niin kaunis", "söpö", "ihanat hiukset", "mulla on hyvä olla sun kanssa". Jos olemme viikon tai pari näkemättä toisiamme, olo rauhoittuu, mutta kun hän taas katsoo syvillä silmillään minuun, kaikki padot murtuvat. En uskalla edes koskettaa häntä, koska se olisi menoa. Näen hänen katseestaan, miten hän tuntee samoin. Kerran kysyin, mitä hän haluaa elämältä. "Tiedän mitä haluan, mutta en voi saada sitä," hän vastasi. Iltaisin riudun kaihoisia rakkauslauluja kuunnellen.

Sano heti jos minä häiritsen,

hän sanoi astuessaan ovesta sisään,

niin minä lähden saman tien pois.

Sinä et ainoastaan häiritse,

minä vastasin,

sinä järkytät koko minun olemustani.

Tervetuloa.

- Eeva Kilpi

Tämä kuulostaa melkein kuin meidän tilanteeltamme. Olen häneen ihan umpirakastunut, mutta yritän peitellä sitä. Hän kyllä arvaa varmasti jo jotakin, kun eihän sitä vain pysty enää peittelemään riittävästi.

Vierailija
9/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nyt niin raastava ikävä häntä, että sydämeni on pakahtumaisillaan...en kestä odottaa montaa viikkoa, ennen kuin näen hänet seuraavan kerran.

Vierailija
10/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että olet mies, koska naisilla ei juurikaan ole tunteita toppuuteltavaksi saakka. Neuvoni on se että etsit toisen naisen ja yksinkertaisesti unohdat ja ignooraat tuon varatun horon.

En kyllä ihan ole kanssasi samaa mieltä. Nimittäin itselläni kävi vuosia sitten niin että ihastuin naiseen, ja siis olen itsekkin nainen. Koitin "tappaa" tunteitani kuukausi tolkulla, mutta turhaan. Ja "pahan" asian tästä teki se että tunne oli molemmin puolista, mutta en ollut valmis hyväksymään itseltäni sitä että tulisin ulos kaapista ja että ylipäätään voisin pitää naisesta tässä mielessä. Kesti kauan itseltäni tajuta se että jos jostain ihmisestä pitää tarpeeksi, ja jos tunne on molemmin puolista, niin silloin kannattaa ainakin edes yrittää.

Vierailija
11/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eroamassa ja liittoni on ollut ilman läheisyyttä viimeisimmät kolme vuotta.

No mitä häviäisit jos kertoisit tunteistasi tälle ihastuksellesi? Mitä jos hänellä onkin myös tunteita sinua kohtaan?

Vierailija
12/12 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä häviäisit jos kertoisit tunteistasi tälle ihastuksellesi? Mitä jos hänellä onkin myös tunteita sinua kohtaan?

Kyllä mun on varmaankin pakko kertoa. Mutta yritän tehdä sen todella varovaisesti, sillä haluan varmistua siitä, että tunne edes jossain määrin olisi molemminpuolinen ja haluaisin suojella itseäni vieläkin pahemmilta sydänsuruilta. Olemme molemmat siis naisia ja olleet aiemmin heterosuhteissa. En ole tuntenut naista kohtaan näin vahvoja tunteita vielä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä