Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorel vai Crocs? Kummalla paremmat talvikengät?

Vierailija
16.11.2016 |

Kummat on paremmat: Sorelin Caribout vai Crocsin All Castit?
Etsinnässä olisi vettä, loskaa ja lunta pitävät, varrelliset, riittävän lämpöiset ja toimivat talvikengät sekä miehelle että itselleni. Kumpia suosittelisit, kokemuksesi perusteella?

Ulkoisesti ovat melko samanlaiset, mutta Soreleissa näyttäisi olevan pitävämpi pohjakuviointi??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Soreleille. Painavat ehkä enemmän, mutta pohja on pitävämpi ja ovat monipuolisemmat.

Vierailija
2/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Sorelin Glacy Explorerit ja nyt vaan odotan niiden saapumista. Kivannäköiset ovat ainakin, toivottavasti myös hyvät jalasssa. Harmi ettei voi testata ulkona kun palautusoikeus ei sen jälkeen enää onnistu. Ajattelin kuitenkin tehdä liukkaustestin jollain kodin liukkaalla pinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit huomattavasti kevyemmät, Sorelit vankemmat ja ehkäpä kestävämmät.

Sorelit ovat aika painavat ja massiiviset.

Vierailija
4/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli Sorelin Caribou-saappaista alussa jalkalihakset kipeiksi: ovat äkkiseltään käytössä tosi painavat ja jykevät. Mutta parin kerran jälkeen lihakset tottui. Pitävät kyllä liukkaallakin pinnalla ja ovat oikeasti tosi lämpöiset!

Crocseja en ole koskaan edes kokeillut, ehkä ikävät mielikuvat kumisandaaleista on vaikuttaneet liikaa.

Vierailija
5/11 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorelit. Mikäli niiden paino ei haittaa. Itsella Icebugsit. Kevyet.Hyvät nastat.

Vierailija
6/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorelit on tosi painavat, mutta kestävät ja laadukkaat. Tyylikkäät, katu-uskottavat. Valmistettu kestävistä materiaaleista, erityisesti ne kalliimmat mallit. Se kumiosa oikeasti on kumia.

Crocsit taas on tosi kevyet, mutta designiltaan mielestäni selvästi mauttomammat. Noissa all casteissa esimerkiksi on karmean mauton korko, sekä miesten että naisten malleissa. Pohjan sivuprofiilista tulee mieleen naisten kalossit 1950-luvulta. Lisäksi kopisevat kummallisesti kävellessä. Eivät ole kumia, vaan sitä ns. Crocs-materiaalia.

Vierailija
7/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorel

Vierailija
8/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Crocseille. Aito lammasvuori, tosi lämpimät ja kevyet. Nämä siis mun tytöllä ja koska jalka samaa kokoa, olen käyttänyt myös itse.

Mun kahdet Sorelit päätyneet huutikseen, en vain tykännyt. Kamalan jäykät ja painavat kohlot, vaikea riisua. 

Vierailija
9/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole kyllä hääppöinen Soreleissakaan, mutta ehkä muut ominaisuudet kompensoivat tätä.

Vierailija
10/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itselleni sattui maanantai-kappale, mutta  olen käyttänyt uusia Sorelin saappaita ehkä parisenkymmentä kertaa ja jo on vuori ratkennut toisesta. Muuten saappaat olivat ihan mukavat, vähän ehkä sellaiset "perunat". En kyllä käyttäisi saappaita muualla kuin lumimaastossa, turhan lämpimät eikä kauhean mukavat kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme