Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martikaiset muuttivat Espanjaan

Vierailija
16.11.2016 |

Martikaiset muuttivat Espanjaan ja ovat ilmeisesti tyytyväisiä ratkaisuun. Mites pystyisittekö te/teidän perheenne samaan?

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001954342.html

Itse rupesin ajattelemaan asiaa omalta kohdaltani ja ei ehkä onnistuisi itseltäni. Täällä Suomessa asuu kuitenkin niin paljon rakkaita ystäviä ja sukulaisia, joita kaipaisin, kun en niin usein heitä näkisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olen kade :(

Suomessa puolet elämästä menee hukkaan säiden takia. Tämän lisäksi poliitikkomme ovat päättäneet että pitää vielä tukea taloudellisesti noita etelän maita.

Luulisi että Suomen asuttuna pitämisestä muut euromaat maksaisi jotain lisää.

Vierailija
2/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti, jos tulisi mahdollisuus. Inhoan suomen ilmastoa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kans muuttaa pois Suomesta. Olisko se mahdollista ihan normaalituloisille?

Vierailija
4/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta jos joltain tämä onnistuu. Mä ainakin olen niin nössö että taitaa jäädä vaan haaveeksi, vaikka tämä talvi ei sytytä yhtään :(

Vierailija
5/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen kanssa juteltu, että 50-vuotiaina meillä ois varaa ostaa asunto ulkomailta ja oltaisiin talvet poissa.

Tällä hetkellä en lähtisi. Mielummin lapsemme saavat käydä koulut Suomessa ja terveydenhuoltokin pienten lasten kannalta mielestäni täällä paremmin. Enkä tiedä, raskiiko sittenkään lähteä, kun lapset aikuisia. Haikea ajatella, että oisin mummo, joka näkee lastenlapsia harvoin.

Vierailija
6/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehen kanssa juteltu, että 50-vuotiaina meillä ois varaa ostaa asunto ulkomailta ja oltaisiin talvet poissa.

Tällä hetkellä en lähtisi. Mielummin lapsemme saavat käydä koulut Suomessa ja terveydenhuoltokin pienten lasten kannalta mielestäni täällä paremmin. Enkä tiedä, raskiiko sittenkään lähteä, kun lapset aikuisia. Haikea ajatella, että oisin mummo, joka näkee lastenlapsia harvoin.

Miksi ostaa, ostohinnalla vuokraa loppuiäkseen hyvätasoisen asunnon, ei ole sidottuna yhteen paikkaan eikä ole omistajan huolia.

Vierailija
7/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ovat selvästi valehdelleet ruokakulut :-( Herää vain kysymys miten paljon muita asioita tässä jutussa on valehdeltu.

Vierailija
8/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei olisi pakko muuttaa Fuengirolaan, niin sitten voisi aloittaa harkinnan. En haluaisi mihinkään suomalaisghettoon ulkomaille. Lapset laittaisin paikalliseen/ kv. kouluun ehdottomasti. 

Ilmasto on hyvä syy jättää Suomi, läheiset ja ystävät hyvä syy jäädä. Lapset panisivat varmasti hanttiin, työtä taas sekä mies että minä voitaisiin tehdä etänä maissa, jotka ovat jotakuinkin samalla aikavyöhykkeellä kuin Suomi. Kesät olisi kuitenkin ihan pakko viettää Suomessa, mutta onnistuisiko se esim Espanjan koulusysteemissä?

Vierailija
9/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Ellei olisi pakko muuttaa Fuengirolaan, niin sitten voisi aloittaa harkinnan. En haluaisi mihinkään suomalaisghettoon ulkomaille. Lapset laittaisin paikalliseen/ kv. kouluun ehdottomasti. 

Ilmasto on hyvä syy jättää Suomi, läheiset ja ystävät hyvä syy jäädä. Lapset panisivat varmasti hanttiin, työtä taas sekä mies että minä voitaisiin tehdä etänä maissa, jotka ovat jotakuinkin samalla aikavyöhykkeellä kuin Suomi. Kesät olisi kuitenkin ihan pakko viettää Suomessa, mutta onnistuisiko se esim Espanjan koulusysteemissä?

Ei tietenkään olisi pakko mennä sinne Fuengirolaan, miksi olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän