Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuuka työkaveri ei syö mitään!

Vierailija
15.11.2016 |

Ei syö työpaikkalounasta. Vetää kuivaa leipää ja yks päivä tajusin ettei se leipä ole edes sen omaa, se on talon omaa leipää.
Koen että ruokailu on osa työhyvinvointia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syö työpaikkalounasta. Vetää kuivaa leipää ja yks päivä tajusin ettei se leipä ole edes sen omaa, se on talon omaa leipää.

Yllätys yllätys, koko maailma ei  jaa ajatuksiasi. Syömättömyyteen voi olla monta syytä. Itse en syö lounasta koska minulla ei ole varaa siihen enkä  halua maksaa huonosta ruoasta. Joskus voin ottaa eväät mukaan mutta pääsääntöisesti paastoan työpäivän. Ei iske klo 15 koomakaan sillä tavalla.

Vierailija
22/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, jotka syövät lämpimän aterian vain kerran päivässä, työpäivän jälkeen. Ja työpäivän aikana eväitä, esim. voileipiä tai salaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Norjassa, enkä koskaan ole kuullut, että täällä missään maksaisi työpaikkalounas melkein kymppiä! Ja palkat ovat täällä kuitenkin tuplat Suomeen verrattuna. Itse maksan lounaastani 2e päivässä, mieheni maksaa 3e. En todellakaan maksaisi noita suomalaisia hintoja - varsinkaan suomalaisella palkalla. Huh sentään. Kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa, vaan siitä, että tuo on yksinkertaisesti kohtuutonta.

Vierailija
24/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä191 kirjoitti:

Meillä työpaikkalounas maksaa 6,3 euroa ja minusta se on oikeasti aika kallis jos joka päivä syö. Tykkään syödä mieluummin omia eväitä, osittain myös siksi että saan hetken rauhoittua itsekseni tai parin muun työkaverin kanssa. Ruokalassa on aina satakunta muutakin ja mua ahdistaa se meteli.

Terv introvertti

Kuukaudessa tekee jotain 120-130 euroa? Luulisi työssä käyvän tuon verran pystyvän laittamaan rahaa omaan syömiseen ja hyvinvointiinsa.

Se on aika paljon rahaa, omat eväät saa halvemmalla ja tietää mitä niissä on. Laitossafkasta ei tiiä - tai jos tietää niin ei  tod halua maksaa siitä.

Vierailija
25/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole mahdollisuutta työpaikkalounaaseen. Mulla on työpaikka melkein keskustassa, mutta kuitenkin ruokapaikkoihin on vähintään 1 km ja puolessa tunnissa menee hotkimiseksi matkoineen. Mulla on aina eväät. Toimistotyöläiselle nuo lounaat ovat muutenkin tuhteja, tietty voi syödä vähemmän, mutta miksi siitä kannattaisi maksaa. Kun ei ole mitään tuettua ruokalaa eikä lounareitakaan, harvasta paikasta saa tavallista ruokaa alle 9 euroa. 

Vierailija
26/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys yllätys, koko maailma ei  jaa ajatuksiasi. Syömättömyyteen voi olla monta syytä. Itse en syö lounasta koska minulla ei ole varaa siihen enkä  halua maksaa huonosta ruoasta. Joskus voin ottaa eväät mukaan mutta pääsääntöisesti paastoan työpäivän. Ei iske klo 15 koomakaan sillä tavalla.

En minäkään huonosta ruoasta maksa.

Kumpikohan onkaan terveellisempi: lounas vai puolen tunnin välein vedettävä North?

Vierailija
27/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maksa kuin 6,30. Ei 7,50.

Mitäs maksaa Norttiaski?

Meillä lounas olisis 7,50€ ja siihen perheen ruokaan on varaa laittaa 6€. 

Tupakkaa en polta

Vierailija
28/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8Vierailija kirjoitti:

Ei se maksa kuin 6,30. Ei 7,50.

Mitäs maksaa Norttiaski?

Meillä lounas olisis 7,50€ ja siihen perheen ruokaan on varaa laittaa 6€. 

Tupakkaa en polta

Tarkoitin että työkaveri polttaa tupakkaa eikä syö koko päivänä( paitsi sen ilmaisen leivän).

Vierailija
29/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, että ap:ta kiinnostaa muiden safkat.

No läskejä kiinnostaa. Niillä on muutenkin niin pakkomielteinen suhtautuminen ruokaan.

Vierailija
30/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, että ap:ta kiinnostaa muiden safkat.

No läskejä kiinnostaa. Niillä on muutenkin niin pakkomielteinen suhtautuminen ruokaan.

En ole läski kuten sinä.

Vierailija
31/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tienaan keskivertoa vähemmän, mutta syön joka päivä työpaikkalounasn, 6,30 eur.Eväitä en ala kuljettamaan,haluan lämpimän ruoan , tuoreen sellaisen enkä mitään mikrolämmityksiä.Minusta se ei ole iso hinta terveellisyyden kannalta.

Vierailija
32/32 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä tienaan keskivertoa vähemmän, mutta syön joka päivä työpaikkalounasn, 6,30 eur.Eväitä en ala kuljettamaan,haluan lämpimän ruoan , tuoreen sellaisen enkä mitään mikrolämmityksiä.Minusta se ei ole iso hinta terveellisyyden kannalta.

Tätähän minä ajan takaa. Yks päivä olin väsynyt töistä tullessa mutta en kuitenkaan täysin uupunut koska lounas oli syötynä.