Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan niin musertavan paljon yhden työn, etten tiedä mitä teen jos en saa sitä

Toiveikas
15.11.2016 |

Olen töissä paikassa jossa en viihdy. Määräaikaisena. Stressaantuneena ja leipiintyneenä.

Nyt on haussa täydellinen unelmapaikka, jossa olen ollut aiemminkin, tunnen pomon. Olen halunnut aina palata siihen paikkaan vakituiseksi. Olen nuori mutta minulla on erinomaiset suositukset ja tiedän olevani erittäin pätevä.

Minua ahdistaa, jos en saakaan tuota työtä. Jos kuitenkin on joku pätevämpi. En saa nyt tämänhetkisessä työssäni mitään aikaiseksi, kun tuijotan vain puhelimen näyttöä ja ahdistun kun ei sieltä soiteta. Itken jatkuvasti ja mieli on maassa. Tämä on saanut kohtuuttomat mittasuhteet. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko sitä kutsua? Tee parhaasi. Muuta et voi.

Vierailija
2/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, et tytön. Plääh, työn....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, olikin tylsempi ketju :D

Vierailija
4/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt parhaasi joka tapauksessa jos niin kovasti sitä työtä haluat. Muulla ei ole väliä <3

Vierailija
5/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama!

Vierailija
6/6 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään, tuntuu pahalta. :( En ole ikinä ollut näin itsevarma ennen työpaikan suhteen, olen kaikki paikkani saanut pikemminkin niin, että en olisi IKINÄ uskonut pääseväni - ja sitten olenkin saanut paikan.

Nyt kun olin varma että vähintään pääsen haastatteluun, käykin juuri päinvastoin. Tuntuu, ettei ikinä kannattaisi innostua mistään tällä tavalla, koska korkealta putoaminen tuntuu todella pahalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan