Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupungin mainonta osui just nappiin!

Vierailija
15.11.2016 |

Kanteluita tai ei mutta asia menee just niin kuin mainoksessa annettiin ymmärtää. Kauniisti sisustettu valkoinen nykyaikainen koti ja äippä roikkuu somessa niin innokkaasti, että lapset unohtuu.
Valitettavasti toi on ihan totta. Ehkä siksi siitä jotkut niin suuttuivatkin. Toksi siinä voisi istuskella isäkin mutta samalla tavalla äiditkin unohtavat velvollisuutensa somen imussa.
Jos tuntuu, että loukkaannuit niin ota vaan lusikka kauniiseen käteen ja tee parannus tavoistasi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minäkin olen äitien nähnyt tekevän tätä. Onko naisilla suurempi tarve näpytellä viestejä kavereiden kanssa tai lisätä someen ankkanaamakuvia että saavat tykkäyksiä? Olen lapseton ja kuvittelisin että oman lapsen seura ja päivän tapahtumat kiinnostaisivat enemmän mutta empä muutenkaan ole nenä kiinni näytössä koko ajan niin naurattaa miten riippuvaisia ihmiset ovat.

Vierailija
2/3 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/3-9294372

Ja tässä linkki uutiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Enemmän minäkin olen äitien nähnyt tekevän tätä. Onko naisilla suurempi tarve näpytellä viestejä kavereiden kanssa tai lisätä someen ankkanaamakuvia että saavat tykkäyksiä? Olen lapseton ja kuvittelisin että oman lapsen seura ja päivän tapahtumat kiinnostaisivat enemmän mutta empä muutenkaan ole nenä kiinni näytössä koko ajan niin naurattaa miten riippuvaisia ihmiset ovat.

Niin, ne isät katsos istuvat pleikkarin ääressä tai toljottavat turhanpäiväistä urheilua.

Mutta sellainen tämä yhteiskunta on, kaikki on aina äidin syytä. Jos kämppä on sekainen, äidin vika. Jos ruokana on eineksia, äidin vika. Lapsilla reikiä hampaissa, äidin vika. Lapset käyttäytyvät huonosti, äidin vika. Lapsilla vaatteissa puutteitta, äidin vika.  Ja listaa voisi jatkaa loputtomiin. Tässä maassa ei isiltä vaadita yhtään mitään, he saavat tehdä mitä haluavat eikä kukaan arvostele heidän isyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi