Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua vituttaa kun lahjoista ei kiitetä

Vierailija
15.11.2016 |

Jouduin lähettämään puolisoni mukana lapsensa ja lapsen puolison valmistujaislahjat, koska olin itse puoli vuotta aiemmin varaamalla matkalla kyseisenä viikonloppuna (mistä he eivät tienneet, eli eivät tarkoituksella valinneet ajankohtaa, jolloin minä en pääse). Kerroin lapselle harmistuksestani tästä päällekkäisyydestä (heidän kutsu tuli viikkoa ennen tapahtumaa). Mieheni hoiti lahjan siirtämällä lapsen tilille rahaa. Minä ostin kummallekin omat samppanjapullot ja pyysin miestä vielä ystävällisesti mainitsemaan, että minä hankin ne heille. Kiitosta ei ole kuulunut. Nuoriso oli meillä isänpäivänä, mutta ei sanallakaan maininneet lahjaa. Vituttaa. En siis todellakaan aio hankkia heille joululahjoja, vaikka aina olen hankkinut (lienee selvää, että niistäkään ei ole kiitetty ellei nyt ole suoraan samassa paikassa nenän edessäni pakettia avattu). Olen hyvä hankkimaan mieluisia lahjoja ja olen hyvissä väleissä miehen lapsen kanssa, mutta näköjään kaikki ei vaan osaa hyviä tapoja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha!

Vierailija
2/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olette kakaranne kiittämättömiksi paskiaisiksi kasvattaneet. Katso peiliin - sieltä se vika löytyy eikä niistä lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan ajattelemattomia. Eikä miehesi todennäköisesti ole sanonut, että pullot oli sinulta.

Miksi ylipäätään teillä on erilliset lahjat?

4/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
5/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma etteivät kiittäneet? Jospa miehesi vaan unohti mainita kiitokset, jotka häntä pyydettiin välittämään. Mutta aika pienet murheet sinulla noin muuten

Vierailija
6/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan lopettaa lahjojen antaminen, jos siitä seuraa noin paljon mielipahaa. 

Vierailija
7/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on vaan ajattelemattomia. Eikä miehesi todennäköisesti ole sanonut, että pullot oli sinulta.

No ei ne varsinaisesti olleet erilliset lahjat, mutta mies olisi mennyt tyhjin käsin kun oli jo lapselleen siirtänyt ison summan rahaa ja minä olin jo etukäteen hankkinut nuo pullot, joten annoin hänen viedä ne, vaikka arvasin, etten ikinä kiitosta niistä saa sitten kuulla.

Vierailija
8/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan lopettaa lahjojen antaminen, jos siitä seuraa noin paljon mielipahaa. 

Tähän. 

Mun isäni odottaa aina lahjoistaan ylenmääräistä kiittelyä. Mä olen kieltänyt antamasta mulle lahjoja mutta lapsille yleensä laittaa tilille pikkusumman.

Olen muistuttanut lapsia kiittämisestä mutta en ala asiasta mitään kohtausta järjestämään ellei ne muista.

Vierailija
9/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseppä olette kakaranne kiittämättömiksi paskiaisiksi kasvattaneet. Katso peiliin - sieltä se vika löytyy eikä niistä lapsista.

No mä en kyllä ole kasvattanut kumpaakaan, en mieheni lasta enkä hänen puolisoaan.

Vierailija
10/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin lopetankin. Päätin jo, että tänä jouluna lahjon vain alle 5-vuotiaat (muita alaikäisiä ei lähipiiriin kuulu).

Vierailija
11/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne varsinaisesti olleet erilliset lahjat, mutta mies olisi mennyt tyhjin käsin kun oli jo lapselleen siirtänyt ison summan rahaa ja minä olin jo etukäteen hankkinut nuo pullot, joten annoin hänen viedä ne, vaikka arvasin, etten ikinä kiitosta niistä saa sitten kuulla.

Miksi miehen tyhjin käsin meneminen olisi ollut sinun päänsärkysi? Varsinkin jos arvasit ettet saa kipeästi kaipaamaasi kiitosta?

Vierailija
12/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ovat miestäsi kiittäneet kun hän on pullot antanut. Eivät ole tulleet edes ajatelleeksi, että sinua pitäisi erikseen kiittää.

Vierailija
13/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä, kummilapsi ei kiittänyt koskaan rippilahjasta, ei yo-lahjasta, ei valmistujaislahjasta. Ei ole koskaan lähettänyt osoitteenmuutoskorttia sen enempää opiskelupaikkakunnalta kuin nyt palattuaan kotiseudulle työelämään, valmistujaisiin kyllä kutsui. Urpå mikä urpo

Vierailija
14/14 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä ole kasvattanut kumpaakaan, en mieheni lasta enkä hänen puolisoaan.

Kannattaa kääntyä moitteissaan miehen puoleen.