Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitanko poliisin

15.11.2016 |

Mulla on yks hullu stalkkeri, ja nyt se on tilannu mulle Hesarin. Mä luulin, et se oli koodikieltä ja tarkotti, et se tulee käymään. No, onneks ei tullu, en ois halunnukaan nähä. Pitäiskö soittaa poliisille tällasesta vääränlaisesta ahdistelusta?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. An mennä vaan. Tosin hätäkeskusken kautta turha toive saada apua kun siellä sensori välissä, ettei aina tahdo saada apua edes tosi tarpeessa olevatkaan (hieman puhelahjoista riippuen).   Ei oo kuulemma mikään tilauskeskus, vaan harkitsevat puhelun perusteella että onko asiakas millaisen avun tarpeessa vai soitteleeko ihan aikansa kuluksi.

Mua itseäni kerran epäiltiin että olisin ollut muka  kännissä kun soitin unilta herätettynä toisen asiasta.  Känniläinen taitaa vissiin olla sitten lainsuojaton hätäkeskuspäivystäjän taholta, eli apua ei tarvi antaa vaikka tarvis olisikin.  --> jumalasta seuraava alaspäin vissiin toi päivystäjän  ammatti?

Vierailija
2/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se stalkkeri on tehnyt? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

stalkkaaa täällä24/7

Vierailija
4/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin poliisille voi soittaa. Poliisihan on ystävä ja ystävälle voi soittaa aina kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri-ämmälle käy heikosti.

Vierailija
6/6 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mut varo ettei oo valepoliisi joka tulloo