Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei löydy ketään eron jälkeen

Vierailija
15.11.2016 |

Masentaa ja ahdistaa niin kovin tämä yksinäisyys! Erosin 1,5 vuotta sitten ja en ole sen jälkeen löytänyt ketään uutta miestä. Ikää lähemmäs 40v ja pienet lapset. Yksinkö tässä pitää loppuikä olla? On käyty baareissa, yritetty tinderit ja suomi24:t. Pari ok tyyppiä tapasin, mutta eivät olleet kiinnostuneita minusta. Loput ovat olleet ihan hulluja / seksiseuran hakijoita yms. Mistä ihmeestä ihmiset löytää aina uutta seuraa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä seuraa löytyy, kunhan lapset varttuvat ja muuttavat kotoa, ja oma vaatimustasosi hieman laskee.

Vierailija
22/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freeandfabulous kirjoitti:

Jokaista yksinäistä naista kohtaan ON AINAKIN 30 YKSINÄISTÄ MIESTÄ! Kaikissa ikäryhmissä ja kaikissa sosiaaliluokissa.

Pikkujouluaika on yksi parhaimmista ajankohdista löytää kunnollinen kumppani ravintolasta. Ei muuta kuin isoihin saleihin päivystämään. Sellaisiin, joissa on myös ruokailua, sillä firmat yleensä tarjoaa myös joulupäivällisen juhlassaan. 

Harrastukset on myös hyvä ja tuo kuntosali. Eikä sitten mitään lokerointia. Ja sellainen neuvo että jos olet jostain miehestä kiinnostunut ja hänen kaverinsa ehdottelee, älä tee sitä yleistä virhettä että lähet sen kaverin kelkkaan. Tätä olen tässä vuosien varrella nähnyt ihan enemmän ku tarpeeksi.

Paras neuvo myöskin on, ETTÄ LOPETA PARISUHTEESEEN HAIKAILU. Se vaan jotenkin on aistittavissa naisista, että kumppanin kaipuu on kova. 

Vertaa tätä siihen, kun lähdet tukka laittamattomana ja huonoissa kuteissa puunaamattomana ravintolaan, niin silloin aina on vientiä? Se vaan jotenkin meistä huokuu, kun on vähän epätoivoa ilmassa, eikö? Mehän viestimme kehollamme 70% ja sanallisesti vain 30%. 

Ja ravintolasta kannattaa poistua hyvissä ajoin ennen valomerkkiä (jos ei siis ketään kiinnostavaa ole kainalossa). Se vaan se valomerkin jälkeinen "isojako" ole koskaan tuonut mitään hyvää.

Tämä. Lisäksi ap haluaa miehen kun ei kestä yksinäisyyttä vaikka on lapset ja kavereita. Kannattaisi eka opetella olemaan yksin ja vasta sitten ehkä etsiä se mies jos siltä tuntuu. Laastarisuhteet ei koskaan kestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvi olla yksin, jos tavoittelee tasoisiaan miehiä.

Vierailija
24/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä kannattanut tutustua niihin seksiä haluaviin, koska he ainakin halusivat selvästi olla kanssasi.

Vierailija
25/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista se on monella monella nuorella miehellä. Jos joskus treffeille pääsee, niin nainen haukottelee kun olet liian epävarma ja epätoivoinen. Ehkä kerran kolmessa vuodessa onnistut löytämään jonkun jota tapailla.

Eli: mitä sitten? Tuohan on ihan arkipäivää vaikka kuinka monelle. Kauheaa että lapsensa tehnyt nainen ei olekaan kuuminta hottia? Eikö se ole ihan itsestäänselvää?

Vierailija
26/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista yksinäistä naista kohtaan ON AINAKIN 30 YKSINÄISTÄ MIESTÄ! Kaikissa ikäryhmissä ja kaikissa sosiaaliluokissa.

Jos naisia on 51% väestöstä ja miehiä 49%, miten on mahdollista, tuollainen epäsuhta. Ei lesboja sentään niin paljon enempää ole kuin homoja.

Vierailija
27/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha, ei kukaan mies huoli enää tuon ikäistä.

Vierailija
28/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa ja ahdistaa niin kovin tämä yksinäisyys! Erosin 1,5 vuotta sitten ja en ole sen jälkeen löytänyt ketään uutta miestä. Ikää lähemmäs 40v ja pienet lapset. Yksinkö tässä pitää loppuikä olla? On käyty baareissa, yritetty tinderit ja suomi24:t. Pari ok tyyppiä tapasin, mutta eivät olleet kiinnostuneita minusta. Loput ovat olleet ihan hulluja / seksiseuran hakijoita yms. Mistä ihmeestä ihmiset löytää aina uutta seuraa?

Mulla on aika lailla samat speksit, eikä mitään vaikeuksia löytää seuraa mistään noista paikoista. Päinvastoin, tunkua on ollut paljon enemmän kuin vapaita paikkoja. Mä jäin miettii, että noinkohan tuo sun epätoivoinen asenne jotenkin huokuaa susta. Mä itse lähdin siitä, että mä elän sellaista elämää, joka on mun näköistä, joka antaa mulle iloa ja energiaa, jossa oon onnellinen ihan vaikka ilman mitään suhdetta (hui!). Tottakai on velvollisuuksia, välillä ikäviä tai raskaitakin, mutta noin yleensä ottaen mä olen tehnyt elämästäni sellaista, jossa mun on hyvä olla. Kyllä mä väitän, että sen vuoksi mulla ei ollut mitään vaikeuksia löytää itselleni ihan minkälaista seuraa tahansa. Loppujen lopuksi elämääni on astunut vieläpä sellainen mies, joka haluaa jakaa koko elämänsä mun kanssa. Ja tämä tyyppi muuten löytyi sieltä suomi24:lta, kuvattoman ja lähes tyhjän profiilin takaa. Itse en häneen ikinä olisi osannut ottaa yhteyttä, mutta koska oma profiilini oli ihan mun näköinen, hän oli tiennyt heti, että tätä ei voi ohittaa.

Vierailija
29/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisia on 51% väestöstä ja miehiä 49%, miten on mahdollista, tuollainen epäsuhta. Ei lesboja sentään niin paljon enempää ole kuin homoja.

juurihan tuolla oli akateemisten sinkkunaisten ketju, missä julistettiin suurella enemmistöllä ettei miehet kiinnosta. Ja miehiä on enemmän joka ikäluokassa alle 55 vuotiaat. 30:1 on silti liioittelua, ehkä se treffipalstojen 3:1 lähempänä.

Vierailija
30/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt itse katsomaan suomi24 palstaa. Satoja kirjoittelijoita lähes jokaisen profiilin kohdalla. Miten sieltä erottuisi? Kahden kanssa olen päässyt tänä vuonna treffeille ja heistä kumpikaan ei innostunut minusta vaikka jutut meni ihan kivasti mielestäni.

Ap

Tee persoonallinen, itsesi näköinen profiili. Huumorintajua on aina hyvä olla. Älä kerro mitä ET halua. Kerro mitä haluat. Kerro mitä sinulla on tarjota. Laita kuvia, myös ainakin yksi kokovartalokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan