Tyrmäsin naisen kun alkoi yrittämään baarissa
Ai, että tuntui mukavalta kaiken sen paapatuksen jälkeen mitä netissä saa lukea kuin pillu ja nainen on miehelle palkinto tai kuinka miehet ahdistelevat naista! Tyrmäsin sanallisesti ja aikas suoraan naisen kun yritti viinipäissään saada minut kiinnostumaan ja kaiketi sänkyynsä. Ei ollut edes pahan näköinen nainen vaan tosi kaunis, mutta eipä voi mitään kun ei sellainen mun tyylinen. Arvatenkin kyllä nainen tottunut saamaan hyväksyntää, nyt veti lähes itkukilarit kun en lämmennyt :) taisi murentua yhden itsetunto, ainakin osaltaan.
Mukavaa tuntea oma paikkansa, ei miehen tarvitse olla aina halukas ja valitakin saa! Suosittelen kyllä muillekin miehille, kyllä se hyvä nainen vielä löytyy joka osaa fiksusti lähestyä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kuulostaa tosi uskottavalle.
Eikö ollutkin (melkein) liikuttava kirjoitus? :D
Ohis
Jos tiistaiaamupäivänä/puolen päivän aikaan istuu baarissa niin kovin laadukas mies ei voi olla tämä aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiistaiaamupäivänä/puolen päivän aikaan istuu baarissa niin kovin laadukas mies ei voi olla tämä aloittaja.
Missä lukee että olisi tapahtunut tänään? Saattoi tapahtua viikonloppuna, taitaa ottaa nykyajan lellittyä prinsessanaista koville kun ei saa kaikkea haluamaansa.
Aloittaja on arvatenkin se, joka ulisee täällä koko palstan aukioloajan siitä, miten väärin on, kun naiset eivät tee aloitteita.
Hienosti toimittu! Jää meille oikeille alfauroksille pesänjakajia...tosi miehet panee aina.
Ihan oikein. Ei meidän miestenkään kuulu olla naisille aina ystävällisiä. Jos on suht selvä, osaa käyttäytyä ja kunnioittaa miehen omaa tilaa, niin saa kohteliaan vastauksen. Jos on idiootti niin saa sen mukaisen kohtelun. Se on tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui lauantaina.
Ja juolahti yhtäkkiä mieleen tiistai-iltapäivänä. Jep jep.
Miesasiamiesten päiväunifantasiat on NIIN läpinäkyviä :D.
Mulla on tapana heittää juomat naisen naamalle jos yrittää jotain. Olen tasokas mies.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi se tuntuu siltä koska miesvihaajien tasa-arvon mukaan miesten ei ole hyväksyttävää naisten riittämättömyydestä ja kelpaamattomuudesta kaikkiin tarpeisiin. Kaikenlainen arvostelu ja keskustelu naisten laadusta on heidän mielestä "fantasiaa" koska kyllähän terve mies aina panee jos saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi se tuntuu siltä koska miesvihaajien tasa-arvon mukaan miesten ei ole hyväksyttävää naisten riittämättömyydestä ja kelpaamattomuudesta kaikkiin tarpeisiin. Kaikenlainen arvostelu ja keskustelu naisten laadusta on heidän mielestä "fantasiaa" koska kyllähän terve mies aina panee jos saisi.
Ja jos naista kohdellaan niin kuin naiset tyypillisesti kohdellaan miehiä, niin se on sovinismia. On nähty niin monet monet kerrat.
Jaajaa, no selvä.
Jäi vähän epäselväksi kuinka aggressiivinen nainen oli kyseessä. Itse olen lähestyneet miehet torjunut aina kohteliaasti, mutta en kyllä olisi enää ystävällinen jos alkaisi jotain huoritteluja tai itkupotkuraivareita tulla. Onneksi on aina ollut asiallista.
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa, no selvä.
Jäi vähän epäselväksi kuinka aggressiivinen nainen oli kyseessä. Itse olen lähestyneet miehet torjunut aina kohteliaasti, mutta en kyllä olisi enää ystävällinen jos alkaisi jotain huoritteluja tai itkupotkuraivareita tulla. Onneksi on aina ollut asiallista.
No jos tulee siihen seuraa tekemään vaikka hyvin näkee etten ole kiinnostunut. Se on tunkeilevaa, kerran sanon ja jos ei mene perille niin sitten saa naamallisen pelkkää tietoa etten ole baarissa häntä varten vaikka niin ehkä luuleekin. Pillupassilla ei ensimmäinenkään eukko saa mitään.
Hyvin tehty. Normiarkea miehelle, että pokaus tyrmätään. Naiselle on siinä nieltävää. Kokeilkaa vain itse perässä. Ei ole välttämättä helppoa.
Jep. Kuulostaa tosi uskottavalle.