Tänä jouluna en aio kutsua meille yhtään sukulaista...
10 vuotta ollaan laitettu koko suvulle joulu, ruokineen ja lahjoineen. Välillä on ollut taloudellisesti _todella_ tiukkaa, kun olen ollut opiskelija. Kertaakaan meitä ei ole perheineen kutsuttu muille kylään ja huomaan, että tästä 'meidän joulusta' on tullut tapa muille. Mikäpä siinä, kun ovat helpolla ja halvalla päässeet.
Tänä jouluna tehdään toisin. Ollaan oman perheen kesken kotona eikä kutsuta meille ketään. Mitä veikkaatte, missä vaiheessa alkaa kyselyt siitä 'moneltako pukki on aattona tulossa, että osataan tulla..?' Ja oisko hyviä vastauksia tuohon kysymykseen niin, että kysyjäkin ymmärtää, että tänä vuonna ei sukulaisia kaivata.
Istutaan kerrankin oman perheen kesken ruokapöytään eikä niin, että viimeisenä me isäntäväki syödään kylmänä sitä, mitä muilta on jäänyt :).
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena kysyn, että voiko joku tosiaan olla noin hemmetin urpo, kymmenen vuotta passaa joulun, ilmoittamatta, että kuppi on mennyt nurin.
Ja, ei helvetti, onko tosiaan ihmisiä, jotka kutsumatta soittelevat jouluna, että moneltako me tullaan?
Miten helvetin tyhmää sukua teillä on ja miten helvetin tyhmiä olette itse, jos tuommoista jatkuu KYMMENEN VUOTTA.Tämän on PAKKO olla taas yksi typerä provo.