Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutossa katosi tärkeät paperit

Vierailija
15.11.2016 |

Eli muutto tapahtui pari kk sitten ja nyt näyttää siltä, että minun kaikki paperit ovat kadonneet. Koulutodistukset, työtodistukset yms. Nykyiseltä työpaikalta sain jo voimassa olevaan sopimukseeni uuden kopion, mutta miten nuo muut. Valmistumisesta yli vuosikymmen aikaa, kannattaako edes soittaa oppilaitokselle? Vanhoista työpaikoista 2 onkin jo entisiä, niistä tuskin uusia todistuksia enää saa.

Kommentit (5)

1/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan enää tulee niitä todistuksia kyselemään? Ekassa duunipaikassa ehkä, mutta ei enää sen jälkeen.

Vierailija
2/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne työtodistukset niinkään harmita vain juuri nuo koulun todistukset. Tässä itsekin tajusin, että tällä samalla vaivalla olisin sinne koululle jo soittanut 😂

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä poltti minun koulutodistukset, yms. jo vuonna -98. Mihin kuvittelet niitä tarvitsevasi? 

Vierailija
4/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa oppilaitokselle. Eihän tuo maksa kuin sen vaivan verran. Ei koskaan tiedä, milloin saattaakin koulutodistuksia tarvita. Mä tarvitsin viime keväänä Valviran laillistamishakemusta varten sekä todistukset että opintosuoritusotteet. Todistukset on tallessa, mutta valmistuessani ei annettu noita otteita. Olen valmistunut v. 1996 ja v. 2004, ja kummastakin paikasta otteet toimitettiin minulle nyt varsin nopeasti. Ja kun nykyiseen työpaikkaani haetaan toisinaan uutta työntekijää, niin kyllä haastattelussa myös todistukset katsotaan.

Saattaa tietysti riippua alasta tämä, mutta hyvähän ne todistukset on olla varmuuden vuoksi ja onhan ne nostalgisia muistoja ;)

Vierailija
5/5 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä valmistuin kauppaopistosta 1991 ja todistus oli hukkunut vuosien varrella. Sain uuden soittamalla. Eli soita vain.