Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin hyvännäköinen ja tyhmä vai ruma ja älykäs?

Vierailija
14.11.2016 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen ja älykäs. So what?

Vierailija
2/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ruma ja älykäs ja siksi aika rikas, + 100.000e/vuodessa, ab 15.000/kk, ihan kivaa, en vaihda mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen ja tyhmä ja siksi en osaa vastata tähän.

M35

Vierailija
4/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja älykäs.

Vierailija
5/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ruma ja älykäs ja siksi aika rikas, + 100.000e/vuodessa, ab 15.000/kk, ihan kivaa, en vaihda mihinkään

Mitä teet työksesi?

Vierailija
6/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D edelliseen M35:n vastaukseen. Mainio.

Olisin mieluummin ruma ja älykäs, jos on pitäisi muuttua. Olen nätti ja älykäs, mutta ei rumuus haittaisi, koska älystä en halua luopua.

Vierailija
7/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja tyhmä mutta kivaa on porvoossa

Vierailija
8/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ihan varma? Tyhmähän saattaa luulla itseään älykkääksi.

Vierailija
9/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ruma ja älykäs. Ainoa huono puoli älykkyydessä on se kun tajuaa miten tyhmiä jotkut ovat.

Vierailija
10/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja tyhmä, mutta elämä on liian lyhyt joten; who cares?

Vierailija
11/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies niin ruma ja älykäs: ei kenellekään se oikea mutta sopiva koska on luultavasti varakas, tienaa hyvin ja pystyy elättämään isonkin perheen. Ja siksi kelpaa monelle. Kuitenkin häntäkin petetään alfa ja jännämiesten kassa

Jos olisi nainen niin hyvännäköinen ja tyhmä : kuitenkin joku mies haluaisi nussia yksinoikeudella ja olisi valmis maksamaan kaiken ylläpidon. + saa kikkiä alfa ja jännämiehiltä aina jos niin haluaa.

Vierailija
12/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä ja kauniina olisin luultavasti onnellisempi. Sitäpaitsi tyhmät harvoin tajuavat kuinka tyhmiä ovat...

Vierailija
13/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ihan varma? Tyhmähän saattaa luulla itseään älykkääksi.

Saatat olla oikeassa. Mutta kun on älykkyyden tuomaa varakkuutta, voi ostaa imartelua. Saatan olla ruma, tyhmä mutta muuten vaan rikas. Enkä ole perinyt muuta kuin kauneutta/rumuutta ja älykkyyttä/tyhmyyttä, en rahaa tai muuta varallisuutta.

Vierailija
14/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hyvännäköinen ja tyhmä. 

Vierailija
15/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja semi älykäs / tyhmä jollain tavalla. En usko, että voisin tyhmyydestä kärsiä yhtä paljon kuin rumuudesta, koska tämä on helvettiä. Olisin siis kaunis ja tyhmä paljon mieluummin. Se toisi mukanaan sen plussan, että ihmiset pitäisivät minusta enemmän enkä tuntisi olevani niin yksinäinen ja vastenmielinen. Kauneus toisi mukanaan varmaan vihaajia, mutta olisi lohtu, että se viha ei johtuisi omasta vastenmielisyydestäni vaan heidän kateudestaan. Jos viha johtuisi huonosta luonteestani, niin ei sekään niin haittaisi, koska silti minusta tykkäisi tarpeeksi moni!

Vierailija
16/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja kaunis. Silloin en tajuaisi, kuinka tyhmiä tällaiset stereotypiat on.

Vierailija
17/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken eräänä päivänä ajattelin, entä jos olisin kaunis, upeavartaloinen, pitkät tuuheat hiukset, tyylikkäät vaatteet, korkkarit, tietenkin, meikkiäkin joka korostaisi luonnollista kauneuttani...

Entä jos olisikin näin, niin mikä olisi toisin. Millaista elämäni olisi ollut? Olisinko jossain muualla kuin olen? Mitä olisin kenties tehnyt toisin? Olisin ollut haluttu seurustelukumppani, olisinko valinnut toisin? Olisiko oikeasti mukavaa olla miesten halujen kohde? Saisin kenet haluaisin? Saisinko? Miksi haluaisin? Olisinko uralla pidemmällä? jne.

Olen kuitenkin juuri siinä missä haluan. Tällaisena.

Vierailija
18/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina ja tyhmänä olisi varmaan paljon helpompaa ja onnellisempaa joten ehkä se. Paitsi jos olisin joku superälykäs joka keksisi vaikka parannuksen syöpiin tai hiviin tai muuta hienoa niin sekin voisi olla jees.

Vierailija
19/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja omasta mielestäsi älykkäästi vastasit sitten kysyttyyn kysymykseen?

-Mä olisin ruma ja älykäs. Kauneus katoaa, mutta äly säilyy. Älyllä voisi saavuttaa menestyksen ja äveriään vanhuuden.

Vierailija
20/20 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se älykkyys itsessään tarkoita varakkuutta. Mensaan kuulun mutta palkka on matala.

J.S.Mill meinasi että on parempi olla Sokrates kuin sika, mutta aika heikot oli perustelut, mielestäni.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi