Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tavata ilman että on nähnyt kuvani

Vierailija
14.11.2016 |

Niin on tulossa tapaamaan eikä kuulemma haittaa miltä näytän !! Oelmme jutelleet kaksi kuukautta kuvia vaihtamatta koska mies ei halunnut itse nähdä. Mitä tästä pitäisi ajatella ?ap

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko juoksee satavarmasti

Vierailija
2/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Se on joku epätoivoinen luuseri, jolle kelpaa kuka vaan. Tasokkaat alfamiehet vaatii vähintään belfien nähtäväksi, mielellään parit nudet, ennen kuin edes harkitsevat tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oo pinnallinen

Vierailija
4/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oo pinnallinen

Ei niin se on sokea

Vierailija
5/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mun ex Tommi. Ikävä kyllä pöksyistä löytyy sitten pienen pieni ylläri.

Vierailija
6/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kuule luvattu ilman kuvaa vaikka mitä. Miehet on pyytäneet luokseen asumaan ilmaiseksi, on pyydetty seurustelusuhteeseen ym. Tää kertoo vaan sen surullisen tosiasian, että miehet on ihan vitun helppoja! Ja niitä ei loppupeleissä kiinnosta mikään muu kuin pillu!

Vierailija
7/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kuule luvattu ilman kuvaa vaikka mitä. Miehet on pyytäneet luokseen asumaan ilmaiseksi, on pyydetty seurustelusuhteeseen ym. Tää kertoo vaan sen surullisen tosiasian, että miehet on ihan vitun helppoja! Ja niitä ei loppupeleissä kiinnosta mikään muu kuin pillu!

Korjataan tuota vähän:

Eli ne miehet (jännämiehet) jotka kelpuutatte treffeille, on pimpsan perässä, mutta ne miehet, jotka etsivät enemmänkin elämänkumppania, eivät pääse treffeille, koska he eivät näytä miehekkäiltä siitossonneilta.

Vierailija
8/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se sika! Se on joku epätoivoinen luuseri, jolle kelpaa kuka vaan. Tasokkaat alfamiehet vaatii vähintään belfien nähtäväksi, mielellään parit nudet, ennen kuin edes harkitsevat tapaamista."

Taisin juuri pudota "tasokkaiden" miesten joukosta, jos on kovinkin yleistä. että nainen odottaa, että mies mieluusti pyytäisi häneltä  "parit nudet" ennen kuin harkitsen tapaamista. - Vaikka totta lienee,että yksi(kin) kuva voi puhua enemmän kuin tuhat sanaa, mutta ainakin yhtä paljon se voi myös valehdella. Ja toisekseen miksi sen pitäsi olla minun miehenä se, joka ehdottaa ensin kuvien vaihtoa? - Kyllä minä saatan kuvani lähettää, mutta kyllä olen myös melko hyvä lukemaan, joten saattaisin sokkotreffeillekin uskaltautua - Valitettavasti en vain itse ole erinomainen  kirjoittamaan; joten luultavasti ainakin osa naisista toivoo, että jossain vaiheessa jompi kumpi pyytää kuvien vaihtoa, niin varmistunee siten, että en olisi(kaan) ulkoisesti, aivan typerykseltä näyttävä. - Tiedä sitten kuinka monta kirjoitsuvirhettä kuvallani saattaisin oikeasti paikata.    

Vierailija
9/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sen, että joidenkin miesten on helvetin vaikea saada naista.

Vierailija
10/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaa haluaa sun pöksyihin että älä ajattele teistä on tulossa jotain epätoivoselle luuserille kelpaa vaa pillu et sinä...

Kannattaa ap pysäyttää ennen kun mies on tulossa joudut vaa pettymään vaa sen nilkin takia.

Kertoo kokemuksesta oppii

Vierailija
11/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, että mies on ruma ja pienimunainen. Itse lähden kyllä mieluusti sokkotreffeille, mutta niiden pitää tapahtua parin päivän sisällä tutustumisesta. Tuollaisessa on jo sen verran odotuksia ja tietoa toisesta, etten uskaltaisi.

Vierailija
12/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen, että mies on ruma ja pienimunainen. Itse lähden kyllä mieluusti sokkotreffeille, mutta niiden pitää tapahtua parin päivän sisällä tutustumisesta. Tuollaisessa on jo sen verran odotuksia ja tietoa toisesta, etten uskaltaisi.

Tekstissäsi ei ole mitään logiikkaa

Vierailija
13/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on halunnut nähdä kuvani.  Yhdellä miehellä oli profiilikuva (komea kuin mikä) ja kirjoiteltiin tiiviisti. Ehdotti tapaamista ja siinä vaiheessa kysyin, haluaisiko nähdä kuvani. Vastasi, että voin laittaa kuvani, jos haluan. Edelleen halusi tavata, ei sovittu tiettyä aikaa töitteni takia. Olin ikävä ja jätin ottamatta yhteyttä, sillä elämäntilenteemme olivat hyvin erilaiset loppupeleissä, vaikka moni asia natsasikin yhteen. Toisaalta mietin myös sitä, miten niin komea ja miellyttävä mies on vapaana ja ei ole seurustellut aikoihin. Jatkuvasti näkyy kuitenkin deittisivulla olevan.

Vierailija
14/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä, että miehellä on muitakin arvoja kuin ulkonäkö. Iloitse siitä.

Vierailija
15/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies vaan kokee olevansa ruma, eikä halua vaatia sinulta kuvaa kun joutuisi toki sitten omansakin näyttämään.

Vierailija
16/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti googlannut sinut antamiesi vihjeiden perusteella. Itse pystyn yleensä aika nopeasti saamaan selville kenen kanssa puhun, Suomi on niin pieni maa ja ihmiset kertoo puolivahingossa vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi