Onko normaalia, että ryyppyputken jälkeen väsyttää niin saatanasti?
Ennenkin ollut putkia, mutta viimesestä putkesta on aikaa. Nyt katkolle määrättiin bentsokuuri ja aina kun niitä ottaa, on vaikeuksia pysyä hereillä kun vaikutus on kovimmallaan. Sen jälkeen on aika tokkurainen olo.
En muista kyllä, että olis ennen näin paljon väsyttänyt katkolla. Onko sitten menny elimistö jo niin piloille, ettei ole enää paljon tehtävissä? En ole kyllä kiskonut mitään kymmeniä vuosia, vaan vasta vajaat pari vuotta on juominen lähtenyt lapasesta.
Kommentit (14)
No humalainenhan ei pääse nukkuessa syvään uneen, jonka takia krapula-aamukin on sellainen että tahtoo nukahtaa joka paikkaan, joten en ihmettele että on kertynyt univelkaa paljon. En kyllä nuista lääkkeistä sitten tiä et miten ne vaikuttaa asiaan.
Mä oon ainakin sitä pirtsakampi mitä pitempään juopottelen. Kerran olin vuoden kännissä, seuraava vuosi meni ihan ilman kahveeta kun oli vaan niin reipas olo!
Mä en tiedä, mutta voi sua :( oon silti varma että elimistösi ei ole "pilalla", älä vaan ala uudestaan juoda ja ajatella että ei sillä ole väliä kuitenkaan. Sinnittele.
Koskaan ei ole liian myöhäistä lopettaa juomista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin sitä pirtsakampi mitä pitempään juopottelen. Kerran olin vuoden kännissä, seuraava vuosi meni ihan ilman kahveeta kun oli vaan niin reipas olo!
Kyllä, niin kauan kun jatkat dokaamista. Nyt on kyyse siitä kun lopetat dokaamisen.
Ihan normaalia, mutta tässäkin harjoittelu auttaa jaksamaan.
Kyllä se lääkekin väsyttää. Joillekin määrätään bentsoja nukahtamisvaikeuksiin.
Taas samoilla silmillä eilisestä saakka. Parina iltana kun ottaa niin menee yksi yö valvoessa. Ei edes paha krapula mutta ärsyttää kun ei ole saanut nukuttua. Pitäisi olla aina unilääke kun on tullut otettua alkoholia.
Miksi sitten juot kerta näitä ilmenee? Voit hyvin mielin oppia kantapään kautta kumpa aivosi vielä raksuttaa mutta omapa on elämäsi
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten juot kerta näitä ilmenee? Voit hyvin mielin oppia kantapään kautta kumpa aivosi vielä raksuttaa mutta omapa on elämäsi
Älä kommentoi kun et ymmärrä miten addiktiot toimivat.
Ihmeellinen palsta. Alapeukku siitä että hakeutunut katkolle.
Ehkä se oli vaan kiinni toleranssista. Tunti sitten otin edelliset aikataulun mukaisesti ja enää ei vaikuta niinku olis halolla päähän lyöty.
Ei ole.