Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset onko teillä samoja vikoja?

miiia80
14.11.2016 |

Itselläni on ison omaava mies. Aikaisempien kumppaneiden kanssa tätä ei tapahtunut..
Aina seksin jälkeen menee jokin tovi kunnes minua alkaa sattumaan todella paljon mahaan. Olen välillä miettinyt onko koko siihen syy? Takaapäin tuntuu että menee todella syvälle ja edestä välillä kuin tukehtuisin. Onko muut kokeneet samaa? Missä vika?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisellä oli todella iso. Takaapäin kun laitteli niin sai olla tarkkana. Välillä se aiheutti niin kauheet kivut et kihos kyyneleet silmiin. Ja myös sitä tapahtu et seksi onnistu tosi hyvin, mut noin puolen tunnin päästä kauheet tuskalliset krampit alavatsaan. Ihan kaksikerroin veti ja hiki kihos iholle. Syy tähän ei oo ikimä selvinnyt, tosin en oo aktiivisesti etsinytkään. Uuden miehen kanssa, jolla ei niin oitkä, tätä ongelmaa ei ole ollut.

Vierailija
2/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen miehen kanssa oli sama ongelma. Kävin lääkärissäkin useamman kerran, mutta mitään fyysistä vikaa ei löydetty. Luultavasti mies siis vaan rynkytti liian kovaa. Monesti piti myös lopettaa seksi kesken kaiken, kun miehen kova rynkytys sattui aivan liikaa ja aloin vuotamaan verta. Pyysin miestä useamman kerran olemaan hellempi ja liikkumaan hitaammin, mutta ei vaan mennyt jakeluun. Ei lienee mikään ihme, että kyseinen mies on nykyään ex. Nykyisen miehen kanssa ei ole ollut seksin suhteen mitään ongelmia/kipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itekki ajatellu koko ajan tai epäillyt että liian kovasta rynkytyksestä johtuu varmaan. Pakko vaan kestää kipu kun tekee samalla.niin hyvää.. Tää vähän kuin huume. Ensiksi on aivan taivaissa kunnes sivuvaikutukset alkaa. Täytyy tosin ensi kerralla pyytää rauhallista seksiä ja katsoa mitä alavatsani siihen sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan