Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut kestämään pikkulapsiajan ilman säännöllistä (viikoittaista) seksiä?

Vierailija
14.11.2016 |

Mistä tilanne mielestäsi johtui, mitä siitä seurasi ja miten siihen reagoit psyykkisesti / fyysisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorimmainen on 9-vuotias, mutta taitaa vaimon mielestä olla vieläkin pikkulapsivaihe päällä. Seksiä on säännöllisesti noin kerran kuussa, jos hyvin käy. Onhan tämä aika rankkaa henkisesti, mutta lasten takia tässä sinnittelen. 

Vierailija
2/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi kuulostaa puuduttavalta joten en onneksi ole pikkulapsi aikana tai muutenkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Muija ei tosin antanut tai halunnut antaa, vaan keskittyi vain lapseemme, joten kävin vieraissa.  Ei mulle ainakaan tuo pikkulapsiaikakaan ilman seksiä koton ollut ongelma.

Vierailija
4/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harrastamme seksiä 4-10x viikossa. Kolme lasta, mies osallistuva isä joka antaa minullekin omaa aikaa.

Vierailija
5/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vähintään 3 kertaa viikossa, itse haluaisin useamminkin.

N40

Vierailija
6/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ollut säännöllisesti koko ajan, lukuunottamatta 3 viikkoa synnytyksen jälkeen kun minulla oli paikat vielä kipeät. Synnytys tai lapsen hoito ei mielestäni ole hyvä syy siihen etteikö mieli tekisi. Sekin on asenteesta kiinni, voi olla ettei ajatus niin hetkauta mutta kun leikkiin ryhtyy niin kyllä niiden halujen pitäisi terveellä naisella herätä. Tietysti on poikkeuksia mutta noin niinkun yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän