Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala morkkis viikonlopusta

Vierailija
14.11.2016 |

Käytän alkoholia oikeastaan vaan kerran /pari vuodessa ja nyt oli lauantaina työpaikan pikkujoulut. Join aivan liikaa, en muista puoliakaan siitä mitä on tapahtunut. Lisäksi tapailen aivan ihanaa naista josta oikeasti pidän tosi paljon, silti aamulla herätessä vieressä oli toinen tyyppi.
Aivan järkyttävän paha mieli ja oikeastaan nyt tajusin miten paljon tykkään tästä miehestä jota olen nähnyt jo kesän lopusta saakka. En ole kertonut naiselle, enkä aiokaan kertoa vaan koitan nyt jotenkin selvitä tästä hirveästä olosta. Hävettää mennä huomenna töihin kun en muista mitä on tapahtunut. Ja alkoholiin en aio enää koskea, koska muutun näköjään aivan idiootiksi kun juon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
2/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kai noita sattuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin elänyt! ;)

Vierailija
4/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko juoda, ehkä opit nyt jotain. Lisäbonusta, jos todella pidät lupauksesi.

Vierailija
5/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla miehiä ja naisia? Kumpi itse olet?

Vierailija
6/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele juomaan niin ei lähde lapasesta enää

Vierailija
7/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille sialle että annat muillekin. Jätä se sika.

Vierailija
8/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testeissä, pihtaa tarpeeksi kauan, unohda äläkä kerro.

Vierailija
9/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille noita sattuu, varsinkin pikkujouluaikaan. Otat opiksesi, se riittää.

Vierailija
10/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Sä ainakin kadut eli olet ihan hyvä ihminen... :)

Vierailija
11/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikille noita sattuu" ? Ihanko totta? Niille ei satu koskaan, jotka eivät ryyppää yli oman kestämisen/lainkaan.

Aika yllättävä kommentti monelta tuo sattumisen yleisyys.

Vierailija
12/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kaikille noita sattuu" ? Ihanko totta? Niille ei satu koskaan, jotka eivät ryyppää yli oman kestämisen/lainkaan.

myöskään niille ei satu koskaan jotka ei käy koskaan missään

Vierailija
13/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mokaillut enemmän kuin tarpeeksi kännissä ja jopa työpaikan juhlissa. Tuudittaudun ajatukseen, että olin silloin 2- kymppinen, enkä enää oikeastaan edes käy baareissa. Ihan hyvä merkki, jos näistä mokista ottaa oikeasti opikseen. Huolestuttavampia on nämä ihmiset, joilla se känniörvellysvaihe kestää vaikka läpi elämän. Olisihan se tietysti ihan suotavaa ettei työkavereille näytä ihan kaikkia puolia itsestään. Mutta on niitä niitäkin työkavereita, joiden tietää vapaa-ajalla juovan suhteellisen paljon mutta sitten työpaikan pippaloissa pysytellään selvinpäin, istutaan takakireänä ja halveksitaan muita, jotka juhlivat vieressä. En tiedä kumpi sitten on oikein mutta kyllä tosta yli pääsee! :-)

Vierailija
14/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock! Eri asia tietysti, jos tällainen käyttäytyminen on jatkuvaa, niin että siitä kärsii jo muutkin. Mutta jokainen mokaa joskus. Itse olen ainakin arnollimen toisten mokile, kun en ole itsekään täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä