Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on paljon seksiä viikossa?

Harmaahiiri
14.11.2016 |

Elikkäs siis. Olen 23-vuotias nuori nainen ja mieheni on 26-vuotias. Olemme seurustelleet kaksi vuotta yhdessä ja ongelmana on seksin määrä. Minä en ole aikaisemmin ollut vakavassa suhteessa, joten siksi pyydänkin teiltä näkökantaa.

Harrastamme seksiä noin kerran pari viikossa. Ja yleensä tämän aktiivisen viikon jälkeen on viikko tai kaksi jolloin emme harrasta seksiä ollenkaan. Ja tämä asia on täysin mieheni halujen vuoksi. Jos yritän häntä lämmiitellä seksiin, vastaus on yleensä "Elä viitti", "Anna olla","Sinä oot seksiriippuvainen", "Pitääkö aina olla panemassa". Meillä on siis todella erilaiset halut.Kuitenkin ymmärrän, että häntä ei voi pakottaa seksiin, mutta tämä ei riitä minulle. En halua erota hänestä sillä muuten meillä sujuu yhteiselo hyvin, mutta seksi ei suju. Myös sisällöltään seksi on perus "sisäänulos"- meininkiä. Haluaisin kokeilla uusia asioita, sillä en ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin hänen kanssaan.

Olen huomannut, että hänen vähäinen kiinnostus seksiin on saanut minut tuntemaan itseni epävarmaksi. En tunne, että olisin haluttava. En edes muista, milloin mieheni olisi tullut ja osoittanut että "Hei, mä haluan sua". Olen kuitenkin kaunis nainen. En myöskään tunne samanlaista kiinnostusta seksiin, ennen tunsin että seksielämämme oli täynnä värejä, tietenkin koska kaikki oli uutta ja ihmeellistä. Nyt seksi on vain harmaata, ja tuntuu että minun pitää anella sitä.

Tätä tilannetta on jatkunut vajaa vuosi. Pyytäisin teitä antamaan minulle jotakin näkökulmaa asiaan.

Kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta oli alussa ksm 4-5 x viikossa (siis pelkästään kamat ulos) nyt 1-2x. 15v jälkeen.

Vierailija
2/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xvuosi

Yhdessä 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa ikinä.

T: m36 raivorunkkari

Vierailija
4/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko 36? vai monen vanha?

Vierailija
5/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kertaa viikossa nykyisin hyvää perusseksiä, vähän riippuu miten kumpaakin haluttaa.Yksi tai kaksi orgasmia vaimolle, minulle yksi.

Ollan oltu naimisissa ja samassa sängyssä 35 vuotta :)

Vierailija
6/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 35v pitäisi naida aamuin ja illoin ja joka päivä

Vierailija
7/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko 36? vai monen vanha?