Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä ADHD-neurologeja Turussa?

Vierailija
14.11.2016 |

Täällä on viime aikoina ollut paljon puhetta varsinkin aikuisten ADHD:sta mutta en haulla löytänyt oikein mitään mainintaa neurologeista. Törmäsin muualla keskustelussa sellaiseen nimeen kuin Taina Rautaoja mutta hänellä ei näyttänyt olevan vapaita aikoja/ei ota vastaan enää. Siis sellaisia neurologeja, jotka ovat perehtyneet juurikin (aikuisten) AD(H)D:n, eivätkä naura ulos, kun alkaa selostaa näistä "oireista."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan naura kun menet heille juttelemaan, usko pois, ei minullekkaan naurettu, paitsi mielenterveyspuolella... Itse kävin mehiläisessä heidän neurologeillaan, tosi eri kaupungissa. Sain diagnoosin ja lääkkeet, elämä helpotti hetkessä ja pääsin takaisin kouluun opiskelemaan :)

Vierailija
2/2 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan naura kun menet heille juttelemaan, usko pois, ei minullekkaan naurettu, paitsi mielenterveyspuolella... Itse kävin mehiläisessä heidän neurologeillaan, tosi eri kaupungissa. Sain diagnoosin ja lääkkeet, elämä helpotti hetkessä ja pääsin takaisin kouluun opiskelemaan :)

Kiitos! Itse olen käynyt aiemmin julkisella psykologilla ja siellä käytännössä naurettiin ulos. Haluaisin päästä neurologille, jolla oikeasti tietämystä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla