Hyviä ADHD-neurologeja Turussa?
Täällä on viime aikoina ollut paljon puhetta varsinkin aikuisten ADHD:sta mutta en haulla löytänyt oikein mitään mainintaa neurologeista. Törmäsin muualla keskustelussa sellaiseen nimeen kuin Taina Rautaoja mutta hänellä ei näyttänyt olevan vapaita aikoja/ei ota vastaan enää. Siis sellaisia neurologeja, jotka ovat perehtyneet juurikin (aikuisten) AD(H)D:n, eivätkä naura ulos, kun alkaa selostaa näistä "oireista."
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan naura kun menet heille juttelemaan, usko pois, ei minullekkaan naurettu, paitsi mielenterveyspuolella... Itse kävin mehiläisessä heidän neurologeillaan, tosi eri kaupungissa. Sain diagnoosin ja lääkkeet, elämä helpotti hetkessä ja pääsin takaisin kouluun opiskelemaan :)
Kiitos! Itse olen käynyt aiemmin julkisella psykologilla ja siellä käytännössä naurettiin ulos. Haluaisin päästä neurologille, jolla oikeasti tietämystä asiasta.
Ei kukaan naura kun menet heille juttelemaan, usko pois, ei minullekkaan naurettu, paitsi mielenterveyspuolella... Itse kävin mehiläisessä heidän neurologeillaan, tosi eri kaupungissa. Sain diagnoosin ja lääkkeet, elämä helpotti hetkessä ja pääsin takaisin kouluun opiskelemaan :)