Koska viimeksi olit kirjastossa?
Minä: perjantaina kävin kahdessa kirjastossa, palauttamassa ja lainaamassa kirjoja.
Kommentit (49)
Ehkä joskus vuosikymmen sitten, jossain tapahtumassa kylläkin, ei liittynyt kirjoihin mitenkään.
Lukeminen on homoille.
T: TOsimies, exit only
Tänään viimeksi kävin lehtiä lukemassa.
Olen tälläkin hetkellä, mutta taukotilassa. Olen kirjastolla harjoittelijana.
Ööh, varmaan joskus viisi vuotta sitten.
Mietin just tänään että yli 10v sitten!
Nykyään opiskelujen takia käyn neljäkin kertaa viikossa. Ennen opiskelua kävin n. neljän viikon välein.
Luen koko ajan, nykyään pääasiassa dekkareita.
Viime viikolla. Käyn viikottain kirjoja.
Viime maanantaina. Tänään menen taas töiden jälkeen palauttamaan ja lainaamaan. Tällä hetkellä minulla on lainassa 15 perinteistä kirjaa ja neljä e-kirjaa, joista olen lukenut kuusi.
Käyn pari kolme kertaa viikossa. Ei voi tulla sellaista tilannetta, että ei olisi hyvää tai edes huonoa lukemista saatavilla. Lainassa on jatkuvasti n. 20 kirjaa, lasten kirjat mukaan lukien.
No nyt en ole pariin viikkoon käynyt, mutta muuten tulee lähes viikottain poikettua. Olen aina tykännyt kirjastojen atmosfääristä. Se on samalla sekä rauhallinen, että jollain tavalla jännittävä. On kiva liikkua kirjahyllyjen välissä, vaikka ei välttämättä lainaisikaan mitään.
Hiljaisia paikkoja ei enää tässä yhteiskunnassa ole paljoa, joten kirjaston hiljaisuuteen on aina mukava poiketa. Siksi en pidäkään siitä, että kirjastoihin on alettu järjestämään erilaisia häppeninkejä.
Viime perjantaina. Yleensä hoidan uusimisen netissä - ihan mahtava järjestelmä, muistuttavat jopa etukäteen, että lainasi erääntyvät. Hyvä meille huonomuistisille.
Hain pari peliä lainaan kokeiltavaksi, että kannattaako myöhemmin ostaa omaan käyttöön. :)
Jotain muuta kuin opiskelumateriaalia hankkimassa... Varmaan 5 vuotta sitten :( Minusta on tullut laiska kaunokirjallisuuden lukija, kun opinnoissa joutuu jatkuvasti lukemaan. Ennen luin paljon. Ehkä sitten taas joskus.
Viime perjantaina. Kävin tulostamassa kun omasta tulostimesta oli värit kuivuneet.
Haen joka viikko 3-4 kirjaa luettavaksi. Päätin lukea ihan järjestyksessä kaiken mitä eteen tulee:)