SAARA VOITTAA X- FACTORIN!
Olen sanonut tätä jo viikkotolkulla. Tiesin sen aika pian sillä ääni on paras ja yhteistyökyky paras , motivaatio paras , hyvä ulkonäkö, paras taustamaine, ja ihmiset rakastavat ryysyistä rikkauksiin tarinaa ja ihanaa positiivisuutta!
Voittaja on eikä mikään kakkonen tälläkertaa:)!
Kommentit (22)
Mutta kun ei ole britti. Siihen se tyssää.
Ikää alkaa olla jo paljon... yleensä läpilyönnit tehdään +-20 pintaan. Hän on parin kuukauden päästä 30. Mutta toivotaan että on niitä harvoja, jotka voi vielä 30 menestyä kunnolla!
Se olisi ikävää koska ei voi palata enää kotimaahansa
Parashan tuo on ja britit haluavat parhaan ja on vielä muutakin mistä x factorissa tykätään Saaran osalta. Mutta en kerro:)!
Jos paras laulaja voittaa, niin se on Saara ❤
Pelkään, että jää toiseksi... 🤔😕 Mielestäni olisi kyllä voiton ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Britit on niin nationalistisia, että eivät äänestä ulkomaalaista ekaksi. Tiettyyn pisteeseen asti suomalaisuudesta on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Britit on niin nationalistisia, että eivät äänestä ulkomaalaista ekaksi. Tiettyyn pisteeseen asti suomalaisuudesta on vain plussaa.
Saara Aalto voisi ilmaista tukensa brexitille ja Trumpille, ja kerätä äänet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ikää alkaa olla jo paljon... yleensä läpilyönnit tehdään +-20 pintaan. Hän on parin kuukauden päästä 30. Mutta toivotaan että on niitä harvoja, jotka voi vielä 30 menestyä kunnolla!
Siis mitä hittoa. Ikinä ei ole liian myöhäistä, ihminen voi kokeilla menestymistä vaikka 60-vuotiaana jos huvittaa!
Saaran pitää ilmaista kannatus brexitiä kohtaan niin voi olla mahiksia ykköseksi.
Saaran pitää ilmaista että:
- kannattaa brexittejä
- on aina ollut hyvin kiinnostunut brittein saaresta
- pitää brittiläisinä yleisesti hyvin mukavina ihmisinä
toki nää pitää ilmaista ns ''piilossa'' jonkun asian yhteydessä. Ei töräyttää tosta noin vaan :D
Mä veikkaan että järjestys on joku näistä:
1. Matt
2. Saara Aalto
3. 5 after midnight
4. Honey G
TAI
1. Matt
2. 5 after midnight
3. Saara Aalto
4. Honey G
TAI
voi myös olla niin että Saara ekana. Veikkaan että top 3 on Saara, Matt ja 5 after midnight mutta järjestys voi olla mitä vaan, Honey G:n veikkaan jäävän neloseksi. Ennen honeytä tippuvat Emily ja Ryan. Honey saattaa jopa porskuttaa kolmoseksi.
Mä toivon, että oisi aina pohjakaksikossa, saisi laulaa tuplasti enemmän ja tehdä itseään tutummaksi. Ja ne singoffit on aina Saaran vahvinta antia, laulaa suohon kevyesti nuo kaikki. Britit on jo alkaneet lämmetä Saaralle, ei siinä lopulta ole kansallisuudesta kyse, vaan viihdyttävyydestä, ketä haluaa kuunnella uudelleen...
Joo! Tää on ollut suunnitelma koko kisan ajan. Näkihän kaikki jo Saaran ylivoimaisuuden heti kisan alussa, mutta draamaa vaan piti saada aikaiseksi.
Kyllä! Ja jos ei voitakaan niin on taatusti lyönyt itsensä nyt läpi!
Vierailija kirjoitti:
Tämä jos jokin on suomalaista ajatusmaailmaa "parhaimmillaan". On jokin tietty myyttinen ikä, jolloin on saavutettava asiat tai koko elämä on perseestä eikä mitään saavutettava tai tavoiteltavaa ole enää. Pieni, ahdas muotti johon mahtua, niin suomalaista...
Mutta kun ei ole sitä karismaa mistä mä olen jo viikkokaupalla hokenut!!!