Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua syömään oikein, että paino pysyykin alempana!

Vierailija
14.11.2016 |

Oon ollut ns. ene-dieetillä (eli juonut Nutriletin tuotteita) elokuun alusta saakka, ensin ihan totaalisesti ja nyt jo muutaman viikon korvannut niillä vaan 1-2 ateriaa. Painoa on pudonunnut n. 15 kiloa. Mutta nyt kun mun pitäis alkaa lupoumaan kokonaan noista "litkuista", niin alan jo panikoimaan painon nousua! No joo, nousee se nyt kuitenkin alussa, mutta jos nyt puhutaan pidemmästä aikavälistä (loppuelämästä vaikka!!!?).

Nyt siis pitäisi alkaa syömään normaalisti, ja toki miljoona kertaa laihdutettuani tiedän faktat, ja varmaan voisin googlettaa ja ja ja...mut ajattelinpas kuitenkin kysä myös täältä! Rakentakaa mulle yhden päivän rytmi, mitä syön, jookosta??? Ja siihen heti perään kiitosta :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä syöt, painosi nousee noiden litkujen jälkeen. Aineenvaihduntasi ei ole enää kunnossa.

Vierailija
2/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi satsata ja varata aika ravitsemusterapeutille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää yksinkertaisesti syödä sen verran kuin kulutat, niin paino ei nouse. Painon kannalta ei periaatteessa ole väliä mitä syöt, mutta terveyden kannalta on syytä syödä mahdollisimman monipuolisesti ja vaihtelevasti. Edelleen kannattaa välttää kaikkea jossa on suuri energiatiheys, eli sokeria ja rasvaa. Etenkin sokeria on syytä välttää, koska se ei täytä vatsaa eikä vie nälkää mutta antaa kaloreita hurjasti. Erityisesti kaikki sokeripitoiset juomat pois.

Vierailija
4/5 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää yksinkertaisesti syödä sen verran kuin kulutat, niin paino ei nouse. Painon kannalta ei periaatteessa ole väliä mitä syöt, mutta terveyden kannalta on syytä syödä mahdollisimman monipuolisesti ja vaihtelevasti. Edelleen kannattaa välttää kaikkea jossa on suuri energiatiheys, eli sokeria ja rasvaa. Etenkin sokeria on syytä välttää, koska se ei täytä vatsaa eikä vie nälkää mutta antaa kaloreita hurjasti. Erityisesti kaikki sokeripitoiset juomat pois.

Rasvaa ei pidä välttää.

Vierailija
5/5 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä alkuun pala suklaata ja perus Colaa lasillinen. Odota hetki

Katso peiliin

Sano per..Le

Syö koko levy ja juo pullollinen

Vedä lisää

Palautuu ne Enet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän