Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni poikaystävä on väkivaltainen.

Vierailija
13.11.2016 |

Tyttö on mustelmilla, kun käy pojan luona ja poika on amista käyvä pimeä tyyppi, joka on muutaman kerran jäänyt erilaisten huumeiden käytöstä eri tahoille. Tytöltä kyseessä hän nolona välttelee kysymystä ja hän vielä pitää poikaa hyvänä tyyppinä. Miten tytön kuplan voi puhkaista ja pojan saada vastuuseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamulla yritin puhua tytölle mutta punasteli vain:(

-ap

Tämä mielisairas poikakaveri manipuloi tytärtäsi, tee kaikkesi että saat tyttäresi jättämään tuon mielisairaan luuserin.

Meillä on surullinen kokemus juuri samanlaisesta hullusta miehestä.

Tässä käy niin että jonain päivänä tyttäresi makaa sairaalan teho-osatolla letkuissa, tai ruumishuoneella.

Vierailija
22/25 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, mulla kyllä vintti pimenis aivan täysin.

Ottaisin moisen mätisäkin aikamoiseen puhutteluun, ja vois olla että odottamassa olis muutama koijari vähän kurmuttamassa "kaveria". Toisekseen, moisella kollilla ei olis mitään asiaa kotiini, IKINÄ! Soittaisin poliisit joka kerta, jos tossa kotiportilla näkisin sen edes pyörähtämässä.

Riippuen tyttären iästä, ala-ikäinen, ikävä kyllä, seurustelu päättyisi siihen ja jos täysi-ikäinen, ehkä lahjoisin jollain pitkällä ulkomaan matkalla. Ihan mitä vaan, kunhan tollasesta narkista eroon pääsis. Kyllä niitä keinoja varmasti löytys. Itse valitettavasti nuorena olin väkivaltaisessa suhteessa, omia vanhempia nyt ei kiinnostanut mikään, enkä kyllä olis osannut heille mennä edes ongelmistani kertomaankaan.. Ja valitettavasti mun pää ei kestäis katsoa vaan tollasta tilannetta vierestä. Käyttäisin ihan mitkä keinot vaan, silläkin uhalla että tytär vihaisi minua seuraavan vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä poliiseja voi soitella ilman todisteita kun he eivät tule silloin.

-ap

Vierailija
24/25 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosia siten luin yhdestä blogista, kun bloggaajan tyttären poikaystävä oli hakannut tytön tajuttomaksi, bloggaaja siis löysi lapsensa pojan kotoa, kun ei alkanut kuulua kotiin, eikä vastannut puhelimeen. Tyttö joutui teho-osastolle sairaalaan. Pojan äiti asui samassa asunnossa, jossa pahoinpitely tapahtui, mutta ei tehnyt mitään. Siitä tuli siten oikeusjuttu.

Tyttö onneksi toipui vammoistaan.

Vierailija
25/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sisko seurustelee väkivaltaisen kanssa. Kukaan ei voi tehdä mitään. Yritin ja sain vain paskaa niskaani. Vanhemmat järkyttyneitä mutta eivät voi mitään myöskään. Mitäpä vois kun ei " rakastuneelle " puhe mene päähän. Nyt ne saa vielä lapsen. En halua olla tekemisissä. Tää nyt ei sun tilanteessa auta muuta kuin että sinuna kustantaisin viiden vuoden ehkäisykapselin tytön käsivarteen. Ei unohdu pillerit ottaa ja saat ainakin 5 vuotta peliaikaa yrittää saada järkeä touhuun ennen kuin on lapsi maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi