Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö korkkareita töissä?

Vierailija
13.11.2016 |

Haluaisin käyttää korollisia kenkiä töissä mutta mitä siitä ajatellaan? Olen sihteeri ja haluaisin näyttää naiselliselta. Miten te muut käytättekö korkkareita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset kengät, ei kukaan ajattele mitään. Paitsi suomalaismammat joille kaikki muu kuin tuulipuku on puhdasta huoruutta.

Vierailija
2/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää olla turvakengät, joten en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän.  Työssäni joudun usein neuvotteluihin ja niissä käytän raakasti naisellisuuttani hyväksi kaikin keinoin. Mielestäni jokainen saa käyttää ihan millaisia kenkiä itse haluaa.

Vierailija
4/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miltein joka päivä. Mulla on töissä useimmiten hame/mekko päällä ja korot jotenkin tasapainottaa kokonaisuutta ihan eri tavalla kuin matalat kengät. Näytän vähemmän persjalkaiselta, kun työkäyttöön tarkoitetut hameet on kuitenkin helman pituudeltaan pidemmät kuin mikä mun ruumiinrakenteelleni olisi kaikista imartelevinta. 

Vierailija
5/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen assari ja käytän toisinaan korollisia nilkkureita. Ei kukaan ajattele mitään kengistäsi, rohkeasti vaan pukeudu niin kuin haluat.

Vierailija
6/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän matalia tai matalakorkoisia kenkiä,koska  en jaksa työpaikan luolamiesten kommentteja korkeammista koroista.

Vierailija
7/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oltava töissä kengät, joissa on hyvä pito, joissa voi tarvittaessa juosta yms. En selviäisi pätkääkään millään korkkareilla. Mutta eipä minulla mikään siisti konttorityö olekaan.

Tosin kyseenalaistaisin, miksi tunnet tarvetta näyttää töissä naiselliselta? Koetko, ettei sinua otettaisi vakavasti, jos pukeutuisit vain mukavuuteen pohjautuen, vai nostaako naiselliselta näyttäminen itsetuntoasi? En kysy tätä ilkeyttäni, vaan uteliaisuudesta, että pohditko tätä oikeasti itseäsi etkä muiden mielipiteitä varten.

Vierailija
8/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, t.lentoemo

Vierailija
9/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Ei onneksi tarvitse eikä edes saa käyttää korkokenkiä minun työssäni.

T: Labrahoitaja

Vierailija
10/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylimmän johdon assari ja itse en pääsääntöisesti käytä, mutta kaikki muut assarit taitaa käyttää eli ilman muuta voit laittaa korkkarit jos haluat.

Vierailija
11/11 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän huonot lehmien ym. kotieläinten hoitoon, turvasaappaat on paljon käytännöllisemmät.