Painan nyt 76kg. Onko liian kova tavoite, jos haluaisin painaa 52kg kesäkuussa 2017? Pituutta 168cm.
26 kiloa, aikaa 7kk. Melkeinpä siis kilo viikossa.
Mahdotonta?
Kommentit (41)
Miksi niin alhainen tavoitepaino? Todennäköisesti näyttäisit hoikalle suuremmassakin numerossa.
Mielestäni olet liian laiha 52 kiloisena. Itse olen 161 cm ja olen karsean näköinen jo 55 kiloisena. Naisen pitäävolla naisen näköinen. Ei tietenkään läski, mutta naisellinen.
Veikkaan, että ei tule onnistumaan noissa mitoissa. Eri asia, jos ylipainoa olisi reippaasti, tyyliin 100 kg. Siitä voisikin 26 kg kadota 7 kk:n aikana.
Mikä hinku laihduttaa alipainon rajoille?
Onhan tuo aika paljon. Milloin oot viimeksi painanut 52 kg? Teininä vai muutama vuosi sitten? Siitäkin riippuu, kuinka helppoa tai vaikeaa tulee olemaan. Voithan sä asettaa tuollaisen tiukan tavoitteen, eri asia on, pystytkö sen saavuttamaan. Ja miten paljon petyt, jos et pystykään. Hieman realistisempaa olisi päästä vaikkapa 60 kiloon, silloinkin olisit hoikistunut selvästi.
Sanoisin, että on. Paino ei kuitenkaan laske tasaisesti, vaan välillä tulee jumitusta, vaikka noudattaisitkin ruokavaliota ja liikkuisit. 15 kiloa on ihan realistinen tavoite, mutta 24 kg (huom., ei 26 kg) luo jo kovat paineet ja aiheuttaa stressiä, joka taas vaikeuttaa laihtumista entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet liian laiha 52 kiloisena. Itse olen 161 cm ja olen karsean näköinen jo 55 kiloisena.
Sama. Minulla on pituutta 160 cm ja jo 56 kiloisena alan olla posket lommolle ja solisluut loistaa. 52 kiloisena olenkin jo ihan anorektisen näköinen.
Voin lohduttaa että et tule pääsemään tavoitepainoosi. Ellet ole joskus ollut alle 50 kiloinen aikuisena. Tuossa painossa pitää pituisellasi olla hyvin siro ruumiinrakenne tai sitten nälkiintynyt ja riutunut luuranko.
Mä olen 168cm ja 52kg olisi ihan mahdoton paino. Olen 60kg painossa parhaimmillani, toki treenaan, niin on lihasta paljon.
Joten mun mielestä sun tavoite on outo. Jos ei ole lihasta juurikaan, 55kg voisi olla vielä joten kuten ok, mutta silti tosi hoikka.
Ihan karmealla nälkäkuurilla juu. Olen sen kerran tehnyt, syyskuussa noin 75kg ja ylppäreissä kesäkuun alussa 55kg. Mutta olin silloin 19, eikä ollut lapsia tms. Ylppäristressi ja yliopistoon lukustressi avitti. Ihme kyllä paino pysyikin useamman vuoden ok pois. Kunnes tuli lapset.. Ja kappas, jossain vaiheessa heräsin painavani yli 100 kg. :(((( Niitä olen nyt laihdutellut pois reilu kaksi vuotta hampaat irvessä ja olen saanut pois 20kg. Enempää ei suostu kroppa luovuttamaan, vaikka itkisin laardia.
Vierailija kirjoitti:
No aika nopealta kuulostaa, mikä kiire?
Oisko kesäkuntoon päästävä?
Mutta kiire tulee ja pudotustahti on aikamoinen.
Miks ihmeessä haluaisit just tuohoon 52kg? Mä oon 170cm ja laihdutin just 68 -> 60kg ja voin sanoa että oon jo todella hoikka. Jos vielä 5kg pudottaisin niin anorektisen näköinen. Vaikka siroutta ja hoikkuutta "ihailenkin".
Täällä punkerot yrittävät sabotoida toisen halua laihtua. On se mahdollista, mutta todella kovaa työtä pitää tehdä. Ruoka pitää olla tip top ja ei voi pahemmin herkutella. Mä en enää herkuttele ollenkaa, koska tulee viikoksi hirveä vesiturvotus, kun keho ei ole yhtään tottunut herkkuihin kun niitä ei tule koskaan syötyä eikä tee edes mieli. Älä tee sitä virhettä, että alat vetämään jotain kitudieettejä.
Pituus miinus 105, hyvä paino, on ihan lääkärikin sanonut. Eli sulle 63 kg, mikä voisi olla realistinen saavutus.
Olen 168 cm ja painan 61 kg. Toivoisin olevani alle 60 kg, jossain 56-58 kg. Töissä kävi tällä viikolla kuntosalin väkeä markkinoimassa toimintaansa ja heidän laitteensa mukaan minun ihannepaino olisi 62 kg.
Lihasmassaa tarvitsen lisää, muttei tuo painonlisäys houkuta minua.
Olet minun pituiseni. Näytät hyvältä painossa 57-63 kg.Jos haluat painaa 52 kg, niin sussa ei ole enää mitään, vaan olet luuranko. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Olen 168 cm ja painan 61 kg. Toivoisin olevani alle 60 kg, jossain 56-58 kg. Töissä kävi tällä viikolla kuntosalin väkeä markkinoimassa toimintaansa ja heidän laitteensa mukaan minun ihannepaino olisi 62 kg.
Lihasmassaa tarvitsen lisää, muttei tuo painonlisäys houkuta minua.
Jos saat lihasmassaa lisää, niin kilon painonnousu saa sut näyttämään hoikemmalta. Läski vaihtuu lihakseksi ja olet tiukempi ja pienempi paketti.
Mä laihdutin 75kg 55kg 5ssä kuukaudessa.joten on mahdollista
Paino ei todellakaan kerro kaikkea. Itse olen 171/54 ja 45 v. Ollut tässä painossa jo jotain 25 v. Olen ns. laihaläski. Jalat ja perse tikut kun taas vatsa ja vyötärömakkarat selkeät. Mun tavoitteena onkin nyt (huomenna alkaa) saada liikunnalla tuo vatsaongelma katoamaan. Tavoitteena yhdet shortsit ja farkut, joihin pitäis mahtua ilman että maha pursuaa yli. Ei väliä, vaikka paino nousis pari, kolme kiloa kunhan tavoite vaatteisiin mahtuu...
No aika nopealta kuulostaa, mikä kiire?