Kuinka todennäköisesti mieheni pettää?
Naimisissa ollaan, 3 lasta, hieman alle 40v. Viimeisen 2kk aikana miehen käytöksessä tullut seuraavia muutoksia:
- työt lisääntyneet, on ylitöissä myös viikonloppuisin, tätä ei ollut aikaisemmin
- on aloittanut uuden kuntoiluharrastuksen
- on pinna kireällä koko ajan
- ylitöiden jälkeen aina "iloinen ja pirteämpi"
- ostellut uusia vaatteita
Miehen some-käyttäytymisen tiedän, täällä ei mitään ns uutta. Mitä veikkaatte, pettääkö? Ja jos niin mistähän naisen löytänyt?
Kommentit (30)
Ei hätää kukaan anna katkikselle toista kertaa
Valitan mutta miehesi on löytänyt poikarakkauden elämäänsä. Niin työpaikan nuori harjoittelija antaa poikapeppunsa miehesi irstailuille iltaisin.
juu pettää ihanan työkverin kanssa.
Kuulostaa kyllä niin tutulta..meinaan toiselta naiselta. Voi voi, samat olivat oireet meilläkin, nyt jo mun ex:llä. Niin samalta..jäi aikanaan kiinni, kun mun ystävä oli nähnyt tämän ex-mieheni ja uuden naisensa, olivat risteilyllä samalla paatilla. Ystäväni otti muutamat valokuvat ja se liitto oli sitten siinä.
Kuitenkaan mies ei sen enempää kyttää puhelintaan/kirjoittele puhelimellaan. Jos pettäisi, eikö puhelimen räpläys olisi yksi "klassinen" merkki? Ap
En ymmärrä vitsivastausten määrää.
Joka tapauksessa minun mielestäni aika selviä pettämisen merkkejä. Alkaa olla "ylitöitä", mieliala vaihtelee ja panostaa enemmän ulkonäköönsä. Niinpä niin.
Puhelimen kyttääminen ei ole vedenpitävä merkki. Ihmissuhteet ovat yksilöllisiä ja niissä pidetään eri lailla yhteyttä. Osa tekstailee, osa ei, osa tuo aamupalan vuoteeseen, osa piereskelee toisen kasvoille. Kenties toinen nainen ei ole mikään tekstailija/ottaa yhteyttä tiettyihin aikoihin eikä miehen tarvitse kytätä luuria.
Voi olla, että sitä vaan vituttaa olla 40-vuotias. Itse pimahdin aika hyvin, kun huomasin elämän olevan ohi monilta osin. Sitä voi juuri alkaa kuntoilemaan ja keräämään vähän rahaakin kun vielä töitä jaksaa enemmän tehdä.
No eihän se kaikkea kerro, että ei räplää puhelintaan. Ehkä mahdollisella toisella naisella on myös parisuhde joten ovat miehesi kanssa sopineet etteivät soittele tai viestittele tai tekevät sen muuna aikana (työaikana, kaupassa mitä vaan..)
Pettää 100%:sti. On löytänyt naisen jostain harrastuksesta.
Mieheni on sen tyyppinen, josta "ei koskaan kukaan uskoisi että voi pettää". Olen itse juuri palannut työelämään, olin kotona lasten kanssa 6 vuotta. Nyt kun mietin tilannetta niin onhan hän voinut pettää vaikka miten kauan :/
Toimi seuraavasti jos haluat tietää:
1) Ota selvää miehesi puhelimen merkki ja malli
2) Opettele käyttöohjeiden (netistä) kautta valmiiksi kaksi asiaa:
a) miten luetaan tekstiviestit JA varalta
b) mistä löytyy puhelimen loki, johon jää numero ja ajankohta sellaisestakin vististä joka on poistettu
3) Tee 2a ja 2b sopivan tilaisuuden tullen
Tosin en usko että miehesi pettää, koska yleensä siitä vaan olo paranee (väitit että on pahantuulinen) ja kotonakin menee paremmin sen jälkeen. Ja takuuvarmasti seksi luistaa myös sinunkin kanssasi. Moni luulee päin vastoin mutta kokemuksesta voin sanoa että seksuaaliaktiivisuus vaan lisääntyy vieraissakäymisestä.
Minulla joku vaisto kertoi että miehellä on jotain meneillään. Ikinä en ole ollut mustasukkainen tai kytännyt miehen menoja. Mutta tuli tosiaan tunne et jotain on meneilllään. En puhunut miehelle mitään, tarkkailin vaan. Mies alkoi ottamaan kännykän mukaansa vessaan, saunaan, ulos roskia viedessä. Puhelin usein äänettömällä iltaisin. Kukaan ei saanut myöskään luuriin koskea. Lisäksi ovi aina lukkoon, kun meni suihkuun.
Lähti vähän liian innokkaasti toimittamaan jotain pientä asiaa. Heti valmiina hakemaan jotain esim.ruokakaupasta.
Uusia vaatteita ja partavesiä. Lahjoja minulle. Mielialanvaihteluita ja lisääntyneitä työkiireitä.
Valitettavasti paljastui että hänellä oli seksisuhteita. Itse ei kertonut. Hänen oli pakko tunnustaa, kun löysin kondomipaketin hänen kaapistaan. Okei myönnän et tutkiskelin paikkoja. Ennen epäilystäni en tällaista tehnyt.
Kun olin varattuna salasuhteessa varattuun mieheen, olimme selkeästi sopineet, että ikinä ei viestitelty vapaa-ajalla tai puhelimella, ainoastaan työmeilin kautta. Ainoastaan joku tiedossa oleva poikkeus, kun oltiin näkemässä ja tiedettiin varmuudella, ettei kumpikaan ole kumppaninsa seurassa, mutta viestit ja loki poistettiin heti, samoin numero oli tallennettu sellaisella nimellä, ettei herättäisi epäilyksiä.
Tuo oli heikko hetki elämästäni - enää en ole samassa parisuhteessa, enkä tuon jälkeen ole pettänyt, mutta sentään osasin tehdä sen taitavasti.
Jospa miehesi haluaa päästä eteenpäin urallaan ja on nyt alkanut panostaa työntekoon ja jaksamiseensa? Voihan olla, että miehen kavereista joku on paremmin menestynyt ja näyttää vielä hyvältä niin miehesi aluaa päästä samaan. En epäilisi siis vierasta naista, vaan ikä- tai urakriisiä.
Mun mies käyttäytyi juurikin noin ja hän oli tosi inhottava minua ja lapsia kohtaan kun oli niin syyllinen olo.tunnusti itse,siksi annoin anteeksi.
Ap tässä. Tänään mies ollut erityisen halaileva ja huomioiva. Tuli töistä taas huomattavan hyväntuulisena. Puhelintaan luki hymy naamalla. Kysyin kenen kanssa viestittelee, niin sanoi vanhan armeijakaverin kanssa olevan yhteydessä. Kysyin voinko katsoa viestit, vastasi että no kai voit, mutta miksi haluaisit... oudolta tuntuu tämä tilanne.
Up