Auttakaa, mikä mulla on?
Oon vanha piika 42 v. Ainoa ystävä koira ja äiti. Käyn työssä mutta joka päivä tuntuu vaan vaikeammalta lähteä. En saa nukuttua. Vapaapäivinä makaan vaan sohvalla pimeässä. Ei kiinnosta mikään enkä jaksa mitään. Suihkussa käyntikin tuntuu työläältä.
Kommentit (15)
Kuulostaa masennukselta. Varaa heti huomenna aika lääkärille, kun vielä jaksat. Tsemppiä.
Raskas ylipaino vie voimat. .
Nälkä
Syö itsesi rantakuntoon pizzalla ja tuplalihakebabilla
En ole ylipainoinen. Mitä se lääkäri masennukselle voi? Ap
Lääkäri voi arvioida hoidon tarpeen; keskustelu, työkykyä ylläpitävä terapia tai/ja lääkitys. Kaikille ei sovi sama hoito, mutta kokemuksesta voin sanoa, että jo kuulluksi tuleminen ja asiasta avautuminen auttaa.
En voi mennä lääkäriin. Olen koeajalla töissä ja jos tämä tulee ilmi, saan varmasti kenkää.
No eihän sitä työnantajalle tarvitse ilmoittaa, miksi menee lääkäriin. Itse sanoin joskus meneväni ehkäisyneuvolaan.
Tässä vielä linkki mielenterveystalon sivuille, siellä on infoa ja "masennustesti" Voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle!
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Pages/default.aspx
Voi olla masennus tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Mene lääkäriin, sano töissä että naistenvaivoja. Että et halua tarkemmin selittää, jos tivataan lisää.
Tutustuppa vaikka meditoimiseen. Pelasti mut tuosta ja masennuksesta. Aloin aidosti rakastamaan itseäni.
Lääkäri auttaa varmasti jos on jotain traumoja tai lukkoja alitajunnassa, mutta jos ei ja joudut vaan syömään lääkkeitä tunteaksesi olosi neutraalin onnelliseksi - se ei ole hyvä tie.
Pitää lähteä sinusta itsestä se, miten näet taas itsesi ja maailman positiivisessa valossa.
Kaikkea hyvää sinne ja voimia! Tuosta pääsee kyllä yli.
Selvästi neekerisankkerikupan oireet. Googlaa ja mene yksityiselle lääkäriasemalle, niin tieto ei leviä.
Juo viinaa.