Kaipaan takaisin 90-luvulle
Eli ajalle jolloin parhaat nuoruusvuodet olivat vielä edessäpäin. Kuuntelen nytkin ainakin seuraavia kappaleita:
Captain Jack - Captain Jack
Paradisio - Bailando
Aqua - Barbie Girl
Daze - Superhero Lover
Alexia - Number one
Välillä kuuntelen myös 2000-luvun taitteen ja alun musiikkia, eli esim. seuraavia:
Modjo - Lady (Hear me tonight)
Nu Virgos (Stop stop stop)
Las Ketschup - Asereje
O-Zone - Dragostea Din Tei
Kunpa pääsisin aikamatkustamaan takaisin noihin vuosiin ja elämään kuten muutkin nuoret. Mutta kun se ei onnistu, niin ainoa vaihtoehto on etsiä noina vuosina syntynyt neitsyt teininainen ja pyrkiä elämään kadonneet nuoruusvuodet uudelleen hänen kanssaan.
Kommentit (2)
En nyt tiedä kuinka tosissani olen minkään musiikin suhteen, mutta kai niitä silti voi fiilistellä. En kuunnellut silloin pikkupoikana juurikaan musiikkia enkä tiennyt puheenaiheista mitään, mutta silti nuo tietyt kappaleet ovat jääneet mieleen. Niitä tuli kai radiosta tai telkkarista niin usein.
Muutenkin olen hieman nuorempi kuin monet muut vakiopalstailijat, joten en voi sanoa fiilisteleväni nuoruutta noiden biisien kanssa. Fiilistelen sitä aikaa, jolloin ei ollut mitään murheita ja edessä piti olla valoisa tulevaisuus. Olen tähän asti sanonut että ihmisen tärkeintä aikaa on ikävuodet 13-16 ja silloin ratkeaa tulevaisuuden suosio yms. Tarkemmin ajateltuna kyllä sen syöksykierteen saa aikaan jo noin 6-7 vuotiaana jos on todella huonot sosiaaliset taidot ja heti ensimmäisestä luokasta alkaen leimataan oudoksi.
Jos nyt saisin päättää, matkustaisin vuoteen 1997 ja tekisin ihan eri valintoja elämäni suhteen.
Minä en yhtään. Epävarmuuteni ja surujen aikaa elämässäni. Nyt on hyvä.