Kumpi rinta sulla on isompi?
95 prossalla naisista on erikokoiset tissit, tiesittekö?
Kommentit (22)
Oikeakätisellä vasen puoli on heikompi ja päinvastoin. Myös rintalihas on luultavasti kehittyneempi sillä paremmalla puolella. Isompi rintalihas myös puskee läskiä ulommas.
Itse varsinaiset tissit on saman kokoset mut musta tuntuu et oikee nänni on vähän isompi. Tosin mulla on pieni luomi nännin rajalla, niin en ole varma aiheuttaako se vain kontrastin vai onko se oikeasti isompi..
Vasen on hieman suurempi. Mulle on tehty vielä rintojen pienennysleikkaus, vasen oli ennen leikkausta isompi ja on edelleen :D
Oikea on selvästi isompi. Liivitkin pitää ostaa sen mukaan, että oikea rinta mahtuu kuppiin kokonaan,
Mie kuulin että jokaisella naisella on erikokoiset rinnat. Monilla eroa ei vain huomaa kovin helposti ja itse en ole vieläkään huomannut, että kumpi olisi isompi.
Oikea on paljon isompi. Oli se ennenkin, mutta vasemmasta leikattiin noin kolmannes vielä pois.
Oikea on yleensä isompi, vasen välillä. Mulla koko vaihtelee aika paljon kierron aikana.
Vasen isompi.
Luin että tilastollisesti usein vasen isompi.
Vasen. Ennen eron saatto huomata alaspäin kurkottaessa, jossakin kierron vaiheessa...en muista enään milloin. Nykyään huomaa ihan selkeästi kun imetän vielä vauvaa, että vasen puoli on isompi ja oikea nänni taas on pitempi. Ei sinänsä haittaa, kun tarkoitus on joskus teettää rintojen kohotus, siis sitten kun on lapsiluku täys.
Oikea on isompi (ja olen vasenkätinen...).
Onko kellään tasan samankokoiset?;)
Olen sitten se 5%, koska kyllä nuo ihan samanlaiset ovat.
Tiesin. Vaikea arvioida koska ero on aika pieni ja rinnat poikkeavat muodoltaan jonkin verran. Veikkaisin että vasen on suurempi kuin oikea.