Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tällainen ylireagointia minulta?

Vierailija
13.11.2016 |

Minulla on yhden miehen kanssa jotain pientä juttua tässä meneillään. Eilen hän tapasi baarissa yhden toisen miehen, jonka kanssa minulla oli lyhytkestoista pientä säätöä ennen häntä. Noh hän sitten oli mennyt uhkailemaan ja aukomaan päätä aika pahastikin tälle toiselle miehelle. Sain kuulla tästä ja sanoin hänelle suorat sanat, sanoin kuinka pisteet laskevat suorastaan silmissä tuollaisen toiminnan jälkeen ja kuinka minua ahdistaa tuollainen omistushaluinen käytös aivan suunnattomasti. Syyllistin myös miestä siitä kuinka hän on nolannut samalla myös minut. Vertasin häntä myös erääseen tuntemaamme persoonahäiriöiseen mieheen, joka rajoittaa naisystävänsä tekemisiä sairaalloisesti.
Vähän kaduttaa kun sanoin pahasti ja mies on vähän raukka, mutta ärsyttää kauheasti koska hän on mennyt räyhäämään ilman syytä minun takiani miehelle jota hän ei edes tunne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi nyt ollut ylireagointia mieheltäsi, täysin päivänselvää. Vai oliko tälle räyhäämiselle jokin syy? Vain siksi että tällä baarimiehelle on ollut jotakin säätöä sinun kanssasi aiemmin sai miehesi suunniltaan? Kuulostaa mielestäni aika huolestuttavalta.

Vierailija
2/2 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän toi nyt ollut ylireagointia mieheltäsi, täysin päivänselvää. Vai oliko tälle räyhäämiselle jokin syy? Vain siksi että tällä baarimiehelle on ollut jotakin säätöä sinun kanssasi aiemmin sai miehesi suunniltaan? Kuulostaa mielestäni aika huolestuttavalta.

Joo, ei siihen mitään sen kummempaa syytä kuulemma ollut. Pahoittelin jo itse tälle toiselle miehelle tämän mies1:n käytöstä, kun hävetti hänen puolestaan niin paljon. En tiedä pitäisikö nyt vain olla hiljaa kun mies anelee minulta anteeksi, en ole oikein vastaillut hänelle muuta kuin että en jaksa kuunnella mitään jne. Vai pitäisikö minun pahoitella omaa ylireagointiani, kun en kuitenkaan edes tiedä kunnolla mitä siinä on tapahtunut, kun en tilannetta tosiaan ollut todistamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan