Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian aikaista laittaa jouluvaloja ja -koristeita?

Vierailija
13.11.2016 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Presidentinlinnan kaiteessa jo havuja ja sininen ledinauha.

Vierailija
2/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paljonhan niitä valoja jo näkyykin. Joulukoristeiden aika on vasta joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot ok, muita koristeita en vielä laittaisi. Varsinaiset joulu koristeet (tontut, pukit yms. Laitan vasta jouluviikolla ja otan pois uudeksivuodeksi.)

Vierailija
4/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huvittavaa ripustaa jouluvaloja ja koristeita ennen ensimmäistä adventtia. Tosin eihän se synti ole vaikka naurattaakin.

Vierailija
5/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat valot näyttää joidenkin kaiteilla roikkuvan vuoden ympäri. 

Vierailija
6/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi laittaa kasmosvaloja. Eli valkoisia. Mutta ei mitään pukkeja, poroja eikä värivaloja. Niiden aika on kristillisen perinteen mukasn vasta ensimmäisestä adventista loppiaiseen.

Vierailija
7/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja mun mielestä voi laittaa hyvinkin, kun on niin pimeää. Näkyykin kivasti.

Mä alottelin viime viikolla jouluvalmisteluita, kun iski jouluhöppänyys. Otin joulukorttiin kuvia, kun on niin jouluisen lumista. Ostin lisää valoja, kun tuntui monessa paikassa olevan -20 %.

Vierailija
8/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pihavalot ollu jo lokakuun lopusta, en miellä niitä vain jouluvaloiksi vaan sopivat ylipäänsä näin pimeään aikaan ja tuovat vähän piristystä :) on mulla sisälläkin jo tuollainen valonauha mutta sekään ei ole kovin jouluinen, pidän sitäkin loppusyksystä läpitalven. Kunnon joulukoristeet ajattelin laittaa marraskuun lopussa, mutta mikäs siinä jos haluat jo laittaa, niin antaa palaa! :) pääasia että itse tykkäät!

9/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot voi laittaa, mutta varsinaiset joulukoristeet jätän 1. adventtiin.

Vierailija
10/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja joo mutta muut koristeet adventtina

Vierailija
11/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo muutamat valot, niistä tosin vain yhdet ikkunassa, 2 joulukuusta, ikkunatarrat ja muuta koristetta.

Vierailija
12/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko kirjoitti:

Minusta on huvittavaa ripustaa jouluvaloja ja koristeita ennen ensimmäistä adventtia. Tosin eihän se synti ole vaikka naurattaakin.

Tässä asiassa olen aivan samaa mieltä, sillä tuntuu nykyisin, että joillakin ihmisillä ei ole minkäänlaista käsitystä kalenterivuoden juhlista ja niiden teemoista ja ajankohtaisuus on kadoksissa juurikin joulun koristelujen suhteen.

Vierailija
13/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen valot ikkunaan. Sopii pimeään ja lumeen :)

Vierailija
14/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta voithan sanoa niitä talvivaloiksi tai pimeän ajan valoiksi.

Vierailija
15/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Senkus laitat, jos mielesi tekee:) Me koristeltiin jo kuusikin ja joululaulut, me ollaan niin rebelii:D

Vierailija
16/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen vaihtanut jo jouluverhot ja laittanut valot ikkunaan. Muita koristeita laitellaan hiljalleen seuraavan parin viikon aikana.

Vierailija
17/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään valot ja koristeita. Joulukuusen sentään jätän ensikuun puolelle =)

Vierailija
18/18 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole erityisiä jouluvaloja ollenkaan. Mulla on valkoisia valosarjoja kyllä, joita laitan esille kun syksy alkaa pimentyä, lokakuussa yleensä ekat ja siitä pikku hiljaa lisäilen. Viime viikonloppuna laitoin ulos yhteen pensaaseen valot ja samalla ulkorappusille lyhtyyn. Sisällä on vähän siellä ja täällä.

Joulukoristeita laitan esille joulukuussa ja viikkoa ennen joulua vielä lisäilen, että on just eikä melkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi