Ensi viikolla lumet häviää - JEEEEES!
Swiddu mä olen onnellinen! Ens viikolla tulossa väh. +6 ja vesisadetta yötä päivää. Sulaa pois tää hhelwatin valkoinen saasta ja vähön aikaa Helsinki on taas kuin eurooppalainen kaupunki
Kommentit (17)
Ai kun kiva, missään ei voi käydä ilman että kengät ja sukat ui vedessä. Saisi tulla vielä tiukemmat pakkaset että lumen rakenne olisi sellaista kuivaa ja narskuvaa.
Hehehe, mutta kun +6- +10 on ens viikolla TOTTA! Hajotkaa siihen lapista muuttaneet ja muut böndet!
Ja aina voi lähteä sinne Lappiin takaisin, onhan se 1,5 kesä IHAN MAHTAVA. Ja ne mökkihöperöt alkoholistiäijät kans. Ne kun tykkää hiihtää!
Hell yeah! Plussakelejä ootellessa :-)
Vierailija kirjoitti:
Hah. Ai että musta paska on parempi?
Missä sitä mustaa on?
Luontohan on vihreä, myös talviasussaan.
Ihanaa <3 ja maalaiset saa muuttaa takaisin Lahdelle Stadista jos ei kelpaa
Samaa mieltä. En vain pidä lumessa kävelemisestä, pitää varoa ettei liukastu, kenkiä pitää koko ajan hoitaa kun kastuvat jne.
Siellä kaakinpuussa voisi kököttää alasti jossain saariston ulkoluodolla 25 m/s keskituulen tuivertaessa ympärillä.
Mä huomasin että oma mieliala nousi monta astetta kun lunta tuli maahan!
Mua ahdistaa ihan hirveästi musta sateinen maa monta kuukautta putkeen. Kaikin puolin on vaan ihanaa kun lunta on.
Olen kyllä täysin eri mieltä ap:n kanssa. Lumi on kaunista! On valoisaa, sisälle ei kulkeudu kuraa, lapsilla on tekemistä ja voi ulkoilla vaikka koko illan. Espan puisto on kuin sadusta, Suomenlinna siintää jäisen meren tuolla puolen, Paloheinän pulkkamäessä kuuluu lasten nauru....
Toki jos tykkää siitä, että sataa jääkylmää vettä/räntää vaakatasossa, ei voi ulkoilla, kaikki on märkää, ruskeaa ja kuraista... no, kukin tyylillään. Ei ole kyllä minun tyylini.
T: kolmannen polven stadilainen, joka kaipaa 80-luvun lumisia talvia!
No kiva jos joku tykkää, mutta enemmän loskasäässä niitä negatiivisia puolia on kuin lumessa; ruman näköistä, tosi pimeää, vaatteet kastuvat, on yhä kylmä, turistit ihmettelevät että tällainenkö se talven maa todella on. Mielestäni luminen maa on kaunis, lisäksi pelkkään pakkaseen on helppoa pukeutua lämpimästi, kun taas neljän asteen paikkeilla sateessa se on hankalampaa.
NOOUUUUUUUUUU, hyvät jälkikelit katoaa eikä kellään oon enää hauskaa
Lumeton, pimeä, märkä stadi on ANKEA. :-(
Jaaha se ap ja muut lumenvalittajat saunan taakse kaakinpuuhun on poistettu.
Hah. Ai että musta paska on parempi?