Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään jäänyt koskaan kahvinkeitin päälle aamulla?

Vierailija
13.11.2016 |

Tapahtuiko mitään kamalaa? Kun en nyt muista ollenkaan laitoinko sen keittimen pois päältä vaiko en.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei siinä mitään ihmeempää tapahdu kuin että kahvi jämiintyy kannun pohjalle aika tehokkaasti. Kahvinkeittimissä on termostaatti, joka estää ylikuumenemisen ja tulipalon JOS on kunnossa.

Vierailija
2/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatus. Meillä on vuosikaudet ollut itsestään sammuva termoskeitin. Enäähän ei saa kaupoissa myydäkään kuin itsestään sammuvia keittimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jäänyt kahvinkeitin päälle muttei kertaakaan (onneksi) yksinään. Yleensä havahdun siihen että outo naksahtelu vaan jatkuu, termostaatti siellä taitaa säädellä lämpöä vaikka on 9v vanha halppiskeitin.

Vierailija
4/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla minä yleensä sammutin, mutta kerran jouduin lähtemään lääkäriin etuajassa, rutiinikäynti työterveydessä. Meillä siivooja tiskasi aamuisin astiat. Oli jäänyt yöksi päälle, minä sammutin sen ja laitoin likoamaan, siellä oli kirjaimellisesti pohjalla sellaista kahvia, missä lusikka seisoo. Kun siivooja alkoi tiskata, kannu vähän kolahti altaan reunaan ja meni palasiksi. Luultavasti jotain jännitettä siinä lasissa. Siivooja oli ihan paniikissa, mutta rauhoittelin, että hyvä kun tuli sanomaan, että se oli jäänyt päälle. Mun työpiste oli kahvion vieressä ja avokonttori, joten siivooja puhui ihan totta. 

Vierailija
5/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti kahvinkeittimen päälle ja lähti kahdeksi päiväksi toiselle paikkakunnalle, minäkin olin sen ajan muualla, tajusin asian vasta kun tulin kotiin ja hääräilin keittiössä, ihmettelin mikä sihisee vieressä. Onneksi ei mitään tapahtunut.

Vierailija
6/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sellainen kahvinkeitin, jonka kissat sai ohi kulkiessaan päälle. Aloin ottaa aina töpselin pois seinästä kahvin keiton jälkeen. Tämä tapa on jäänyt, vaikkei kissoja enää olekaan. Teen sen jotenkin automaattisesti sen kummemmin miettimättä.  Mulla ei siis voi jäädä keitin päälle.

Vierailija
7/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu vaatii uusiin kahvinkeittimiin automaattikatkaisun.Moccamasterissa on 40 min.Ei siitä muutenkaan tulipaloa tulisi,lämpötila ei riitä edes veden kiehumiseen.

Vierailija
8/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt. Pohjalla oli senverra kahvia, että ei siinä mitään tapahtunut. Mutta se haju oli kuin kissakusen haju, yäh.

Vierailija
9/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina myös töpselin seinästä, kun kahvi on valmista, samoin paahdin ei ole seinässä kuin vain käytön ajan.

Vierailija
10/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän philipsi on senverran älykäs että sammuu reippaan tunnin päälläolon jälkeen, siinäkohtaa kun kahvikaan ei enää ole juotavaa. Koskaan ei myöskään jätetä pannua tyhjäksi, eli aina lopuksi tilkka vettä pohjalle.

Vierailija
11/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aina myös töpselin seinästä, kun kahvi on valmista, samoin paahdin ei ole seinässä kuin vain käytön ajan.

Eikö se loput oo jo aika juivia jos vaikka 3 mukillista hörppii ja samalla lukee lehden, ensimmäisen kupin aikaan on ottanu jo virrat pois? No kertoihan yks deitti nainen kerran lämmittävänsä aamukahviksi eilistä kahvia microssa kun ei laiskuuttaan jaksanut aamulla uutta keittää:D tapansa kullakin:D

Vierailija
12/13 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan espressokone, mutta ei sen jäämisestä päälle mitään haittaa ole. Onhan ne kahviloissakin päällä aamusta iltaan.

Vierailija
13/13 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se loput oo jo aika juivia jos vaikka 3 mukillista hörppii ja samalla lukee lehden, ensimmäisen kupin aikaan on ottanu jo virrat pois? No kertoihan yks deitti nainen kerran lämmittävänsä aamukahviksi eilistä kahvia microssa kun ei laiskuuttaan jaksanut aamulla uutta keittää:D tapansa kullakin:D

Ei, kun kaadan kahvin termariin sen valmistuttua. Tarkoitin, että keitin, paahdin, hiustenkuivaaja yms pikkulaitteet eivät ole koskaan seinässä muuta kuin käytön ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi