Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Volyymiripset vai tavalliset?

Vierailija
12.11.2016 |

Ajattelin kokeilla ripsienpidennyksiä elämäni ensimmäisen kerran. Kertokaa kokemuksistanne. Ovatko volyymiripset paremmat kuin tavalliset? Millä pesette silmämeikin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä kuule oikein pullasudit pikaliimalla luomiin kiinni ja värjää tussilla violetiksi, niin huorahtava vaikutelma on taattu!

Vierailija
2/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volyymiripset on nykyään ne enemmän laitetut. Ovat kevyempää karvaa eivätkä rasita omaa ripseä niin paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli klassiset, sillä omat ripset niin tuuheat etten halunnut volyymeitä. Kosmetologi myi mule öljyttömän puhdistusaineen. Sillä puhdistin ja toimi hyvin! Jos otat pidennykset niin muista harjata ne hyvin ja käydä huollossa määrättyi aikoina :)

Vierailija
4/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on käypä hinta volyymiripsistä pääkaupunkiseudulla? Kuinka usein huollatatte ne?

Vierailija
5/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen aina volyymeja tai tuplia, sillä ne ovat kaikin puolin perinteisiä paremmat (kevyemmät, pehmeämmät, pysyvät pidempään, ovat hellävaraisempia omille ripsille ym.). Jos omat ripset ovat kovin tuuheat, tuplilla saa todella nätin lopputuloksen. Vähäripsisille puolestaan volyymit ovat pelastus. Volyymiripset ei aina tarkoita pullasutilopputulosta, vaan ihan oman maun mukaan niitä tehdään. Mä esimerkiksi teen ihan säännöllisesti ripsiä, joita kukaan ei arvaisi volyymeiksi. :) Näyttävät ihan vaan omilta ripsiltä, joihin on laitettu huolellisesti ripsaria.

t. Ripsiteknikko

Vierailija
7/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten meikkaat muuten ja kenties myös mitä työtä teet. Mielestäni volyympiripset ovat jotakuinkin aika mauttomat. Toki jos olet muuten näyttävä ja pidät vahvaa meikkiä niin ne voivat sopiakin. Mutta arkikäyttöön ne ovat yleensä aika överit. Ripsienpidennykset noin ylipäätään ovat jo menossa pois 'muodista.'

Vierailija
8/9 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klassiset ja niistä ei kyllä huomaa, että olis mitään pidennyksiä. Jostain syystä ovat tällä kertaa pysyneet tosi huonosti. Edellisestä huollosta on nyt kaksi viikkoa ja sanoisin, että 2/3 ripsistä (siis niistä keino, ei omista) on lähtenyt. Pitäisi vissiin kokeuilla niitä volyymiripsiä, jos kerran pysyvät paremmin.

En yleensä käytä ripsienpidennysten kanssa muuta silmämeikkiä kuin ripsaria alaripsissä. Sen poistan misellivedellä.

Mulla on muuten omat ripset olleet pidennysten jälkeen aina paremmassa kunnossa kuin ennen pidennyksiä. Johtunee ilmeisesti siitä, että ilman pidennyksiä joudun käyttämään vedenkestävää ripsaria, koska mun piikkisuorissa ripsissä ei muuten pysy taivutukset. Vedenkestävän ripsarin poistaminen puolestaan rasittaa ripsiä melko paljon vaikka olisi kuinka hellävarainen ja tehokas poistoaine.

Vierailija
9/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni aika hyvät ripset. Lähinnä haluaisin tuuhennusta ja hieman pituutta lisää.

Pituutta saisi tulla ulkonurkkiin. Varmaan hyvä laittaja osaa katsoa kunkin silmiin sopivan "muotoilun"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan