Samsoe & Samsoe NOR-neule
Kommentit (7)
Kaikki Samsoen neuleet ja kaulahuivit nukkaantuvat luvattoman nopeasti. Valitettavasti.
Olen ostanut kaksi polvipituista villatakkia, molemmat nyppyyntyivät ja "kulahtivat" noin kuukauden sisällä käyttöönotosta. Olen yrittänyt chasmerharjalla varovaisesti siistiä, mutta pinta menee entistä rumemmaksi. Hinta on korkea - mutta laatu huono.
Ostin merkiltä todella hienot ja kalliit talvikengät. Luvattoman huonot. Pohja on ikään kuin paperia, joka turpoaa märästä, alkaa homehtua ja haista. Lopulta toisen kengän kanta irtosi kokonaan. Nahan pinnoite irtoaa lankkauksesta ja huoltamisesta huolimatta. Kengännarut katkesivat. En osta tältä merkiltä enää ensimmäistäkään asiaa. Ärsyttää.
Ostin Samsoen miesten villapaidan, 100% villaa. On ollut tosi hyvä. Naisille toki tehdäänkin huonolaatuisempaa.. ihan hyvin voin pitää miesten villapaitaa, se vielä vähän kutistui pesussa, joten nyt istuu hyvin.
Minulla on pari noita neuleita ja ovat olleet aika kovalla kulutuksella. Jonkin verran tulee nyppyä, mutta huoltamalla saa pidettyä siistinä. Ostin alesta, täyttä hintaa en ehkä maksaisi.
Olen yllättynyt kuinka Samsoe & Samsoen vaatteet ovat tehty huonolaatuisista materiaaleista ja villavaatteet nyppyyntyy hetkessä. Silti hinnat on pilvissä ja porukka vaan blogeissa kehuu kuinka huipuista tuotteista on kyse. Itsekin ostin yhden neuleen ja siihen taisi jäädä ostokset. Harmi kyllä, kauniita vaatteita heillä kyllä on.
Nukkaantuu herkästi. Muuten kivan pehmeä. Herkälle voi kyllä kutittaa. Ei ihan hintansa väärti, valitettavasti.