Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin teennäistä toi nenäpäivämeno...

Vierailija
11.11.2016 |

Kuuluu taustalla tv-ohjelman nyyhkytarinat. Kenelle tuo on oikein suunnattu? Noilla ihmisillä ei hyvin mene, mutta mä tunnen monta köyhää, sairasta ja muuten kärsivää ihan Suomessa. Mieluummin mä lähimpiä autan kuin lähetän rahaa jonnekin kauas.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, en viitsi edes katsoa. Miksi ei tosiaan vietetä vanhuspäivää, tms., vuosikausia jo tätäkin ollut, niin pitäisi jo riittää. Ymmärrän kyllä, jotta rahaa tarvitaan, mutta valtio taitaa jo sitä antaa? Tulee vaan mieleen se vanha sanonta, että anna miehelle kala ja hän saa ruokaa päiväksi, opeta hänet kalastamaan, niin saa ruokaa loppuelämäkseen. Toivoisi kyllä, että joku kotimaankin keräykseen saisi noin ison hypetyksen.

Vierailija
2/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vietän nenävapaan illan ja katson muita kanavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta en laita keräykseen lanttiakaan koska mukana on niin monta kaksinaamaista julkkista. Mieluummin annan rahaa jollekin muulle järjestölle.

Vierailija
4/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin. Ketkä tonne oikein lahjottaa rahaa? Rikkaat vanhukset, joiden tunteisiin esitys vetoaa? Ylen propagandaa tämäkin.

Vierailija
5/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuon asian pakkosyöttö.

YleXillä kinuivat koko päivän rahaa mutta pysyin kovana enkä sortunut.

Vierailija
6/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ollut aina jotenkin irvokasta.

Väliin näytetään köyhiä ja nälkäisiä lapsia. Sitten laitetaan taas punaiset nenät naamaan ja hassutellaan..

Jotenkin ei kohtaa. Tärkeää on tietysti auttaa vähempiosaisia, mutta ei noin.

Vierailija
7/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu taustalla tv-ohjelman nyyhkytarinat. Kenelle tuo on oikein suunnattu? Noilla ihmisillä ei hyvin mene, mutta mä tunnen monta köyhää, sairasta ja muuten kärsivää ihan Suomessa. Mieluummin mä lähimpiä autan kuin lähetän rahaa jonnekin kauas.

Hieno juttu, että autat lähimpiä Suomessa. Kerro ihmeessä, miten autat?

Vierailija
8/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noistakin kerääntyneistä rahoista päätyy perille saakka, loisia on varmaan vetämässä välistä niikuin muissakin keräyksissä.

Kaikenlaisten julkisuudenkipeitten mulkeroitten teatteriksi näkyy tämäkin homma menneen.

Vierailija
9/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, en viitsi edes katsoa. Miksi ei tosiaan vietetä vanhuspäivää, tms., vuosikausia jo tätäkin ollut, niin pitäisi jo riittää. Ymmärrän kyllä, jotta rahaa tarvitaan, mutta valtio taitaa jo sitä antaa? Tulee vaan mieleen se vanha sanonta, että anna miehelle kala ja hän saa ruokaa päiväksi, opeta hänet kalastamaan, niin saa ruokaa loppuelämäkseen. Toivoisi kyllä, että joku kotimaankin keräykseen saisi noin ison hypetyksen.

Eikö tässäkin keräyksessä lasten ja varsinkin tyttöjen koulutus ole yksi pääauttamiskohteista? Sen avulla juuri autetaan yhteisöjä kokonaisvaltaisesti: lukutaito, terveystieto... Juuri niitä asioita jotka auttaa niitä pitämään itte itsestään huolen

Vierailija
10/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon teatteriin uskominen kertoo muuten ihan kaiken tietyn porukan älykkyydestä.

Vierailija
11/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia levyjä ja tämän hetken kuumimpia artisteja siellä vaan puffataan. Niin kuin esimerkiks tuota nevöhööd Lukasta, josta näköjään yritetään väkisin leipoa jotain uutta Robinia.

Vierailija
12/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täytynyt olla monessa kaupassa hyvä menekki sitruunoilla, kun mammat ovat niitä ostaneet ja pitkin iltaa pureskelleet. Vaikka hittoako rupean selittelemään mitään, te olette poteronne valinneet. Jatkakaa siis sitruunoidenne mutustelua. Ja auttakaa lähellä olevia hätää kärsiviä, jos huvittaa.

Vierailija
13/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keräyksiä on ollut jo vuosikymmeniä, kuinka asiat eivät ole parantuneet?

Uskomattoman paha mieli tulee kun lahjoitat rahaa ja se menee jonkun 'hyväntekijän' omaan taskuun.

Ei siellä voi auttaa yksittäistä, pitäisi auttaa kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä