Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäpäivä-kusetus - laittakaapa merkille

Vierailija
11.11.2016 |

Kaikki avustuskohteet lämpöisissä maissa, sellaisissa joissa "auttajien" mukava viettää Suomen talvea.

Avustushankkeet sellaisia kivoja ja helppoja joita jokainen uusavuton kaupunkilaisnainen voi tehdä: leikitetään lapsia, tanssityöpajoja ja "voimaannuttamista".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki avustuskohteet lämpöisissä maissa, sellaisissa joissa "auttajien" mukava viettää Suomen talvea.

Avustushankkeet sellaisia kivoja ja helppoja joita jokainen uusavuton kaupunkilaisnainen voi tehdä: leikitetään lapsia, tanssityöpajoja ja "voimaannuttamista"."

- Haluatko kertoa enemmänkin taustaa avauksellesi. koska tällainen mollaus tuntuu vähän tylsältä. - Toki suhtaudun itsekkin hieman epäilevästi kaikkiin  hyväntekeväisyys hankkeisiin, joissa minun odotetaan osallistuvan puhelimitse tai lunastavan postin kautta tulleita arpoja. - Mieluummin toimin ja teen itse jos vain voin ja osaan. - Mitä sinä teet, vai teetkö mitää auttaaksesi?   

Vierailija
2/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki avustuskohteet lämpöisissä maissa, sellaisissa joissa "auttajien" mukava viettää Suomen talvea.

Avustushankkeet sellaisia kivoja ja helppoja joita jokainen uusavuton kaupunkilaisnainen voi tehdä: leikitetään lapsia, tanssityöpajoja ja "voimaannuttamista"."

- Haluatko kertoa enemmänkin taustaa avauksellesi. koska tällainen mollaus tuntuu vähän tylsältä. - Toki suhtaudun itsekkin hieman epäilevästi kaikkiin  hyväntekeväisyys hankkeisiin, joissa minun odotetaan osallistuvan puhelimitse tai lunastavan postin kautta tulleita arpoja. - Mieluummin toimin ja teen itse jos vain voin ja osaan. - Mitä sinä teet, vai teetkö mitää auttaaksesi?   

Minä en lahjoita mitään, eikä todellakaan ole minun syyni, että luottamus noihin keräyksiin on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanonta on "panna merkille". 

Eipä kestä.

Vierailija
4/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä päivä kertoo minne rahat menevät

Vierailija
5/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman lähestymistapa on pakostakin "lempeä". Jos kuvamateriaali olisi liian raakaa, formaatti ei toimisi.

Vierailija
6/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöinen? Ällöttävä ja turha hellittelysana.

Vierailija
7/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas turha avaus. 

Vierailija
8/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa kaupoissa on NENÄ päivän neniä , huom NENIÄ. Sinne ne rahat käyttäkää aivoja.

Vierailija
9/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattuma että clowneilla on NENÄ samanlainen , nenästä on tehty taidetta pitää korostaa nenän erilaisuutta!

Vierailija
10/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut omalla kustannuksellani avustusmatkoilla.

Vierailija
11/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nenäpäivä on jälleen yksi vihervasemmiston kusetus, jonne vajaaälyiset lahjoittavat rahansa.

No, kusettavatpa rahat kerränkin oikeilta ihmisiltä.

Vierailija
12/12 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla on hyvä tilaisuus kirkastaa kilpeään kerran vuodessa näyttämällä naamaansa nenäpäivässä ja samalla mahdollisia bisneksiään ja suosiotaan nostaa sillä "hyvän ihmisen" leimalla.

Liian kaksinaamaista joidenkin julkkisten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi