Lapset kiusaavat sotaveteraania
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001951527.html
Millaisia ovat vanhemmat jotka ovat tällaisia pirunsikiöitä saanet aikaan?!
Kommentit (9)
Vaikka en itse hyväksy kiusaamista edes siinä mitassa missä yhteiskunta ja valtio hyväksyy sen niin siitä huolimatta tuon "sotaveteraani"-tittelin lisääminen tähän on turhaa ja satuttaa itseäni enemmän.
Olisiko se ollut vähemmän väärin / vähemmän uutisoimisen arvoista jos kyseinen mies olisi ollut normaali rampa 95-vuotias joka onnistui välttämään olemasta yksi niistä sodassa pyssyä heiluttelevasta ihmisestä?
Kommenteissakin "Törkeää veteraania pitää kunnioittaa".. Kyllä tietysti, mutta eikö normaalia vanhusta mukamas pidä?
Nyt harmittaa että tämä Porvoossa tapahtunut ääliöinti on kerrankin todellista. Olisin rankan ruumiillisen kurituksen paikka kerrankin. Julkiset selkäsaunat jokaiselle häiriköineelle.
Ja missäpä tämä tapahtui? Tietenkin Porvoossa! Eikö nykyajan kakaroilla ole mitään kotiintuloaikoja, nämäkin 13 vuotiaita ja luuhaavat pitkin yötä pelottelemassa muita. Ihan sama, pelottelevatko nuoria vai vanhoja, kyllä selkäsauna pitäisi saada takaisin käyttöön. Kyllä mua hävettäis jos olis mun kakaroita!
Kyllä nuokin kakarat kun joutuisivat rintamalle, niin siinä äkkiä olisi paskat housussa ja itkua väännettäisiin. Hyvä se on nyt käydä puolustuskyvytöntä kiusaamassa. Anteeksipyyntö liian löperöä, olisi ilmoittanut poliisille, niin sieltä olisi mennyt tieto lastensuojeluun. Saisivat vanhemmat siinä selvitellä kakaroidensa tekemisiä, jos nyt edes välittävät, varmaan istuvat itse koneella viinilasillisia nauttimassa!
Olivat ensin käyneet rahaa kerjäämässä ja kun ei tippunut, alkoi häiriköinti?! Kunnon liivijengimeininki.
Järkyttävä uutinen, jättäkää vanhusparka rauhaan! Ei mitään kunnioitusta. Noh, siinäpähän tämä uusi selfie-some-naristisukupolvi näkee, kun Trump hyväksyy Putinin Venäjän hyökkäävän Baltiaan ja Suomeen. Ei sitä maata Snäpistä ja Instasta puolusteta!
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001951527.html
Millaisia ovat vanhemmat jotka ovat tällaisia pirunsikiöitä saanet aikaan?!
Lapsoset keppostelivat. Harmittava yksittäistapaus.
Niitä jotka antavat tetokoneen ja pelien toimia kasvattajina.