Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kouluissa tai päiväkodeissa päästään eroon tyttö-poikajaottelusta kun vanhemmat ei pääse äiti-isäjaottelusta?

Vierailija
11.11.2016 |

Joulumyyjäisiä pukkaa ja keiden odotetaan niitä järjestelevän, leipovan jne? ÄITIEN. Isät ei saaneet edes viestiä asiasta kun puuhamammat pisti sähköpostia vain äideille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinpä. Minä olen meidän perheessä se, joka tekee uraa ja pitkää päivää. Mutta niin vaan pitäisi pullaa vielä letittää tai on pataluha.

Vierailija
2/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin harvassa on ne mokkapaloja leipovat tai sukkia kutovat isät. Valitettavasti. Sinänsä kyllä ihmettelen että eikö ne osaa mitään tehdä. Nikkaroisivat sitten vaikka lintulautoja myytäväksi tai olisivat edes myyjinä. kovasti kyllä tuntuu tuo miessukupuoli puuttuvan kun on näistä myyjäisistä yms. rahankeruusta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on miesten luistaa kun heitä ei edes pyydetä mukaan. Välillä kyllä tuntuu että lapsetkin syrjäytetään kun puuhamammat tekevät itse kaiken.

Vierailija
4/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan sähköpostiosoitteesta mikä ekana sattuu osumaan. Meillä tulee kyllä tytön koulujuttuja isäpuolenkin spostiin. Meillä ei kumpikaan osallistu leipomistalkoisiin, rahallakin selviää. Kiltisti ostan juttuja ja laitan tilille rahaa. Lapsi jo 13 vee joten saa itse leipoa jos tulee tilanne eteen. vaikka ihan pidänkin leipomisesta :)

Vierailija
5/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin suoraan lasteni opettajaa toimittamaan kaikki leipomista yms koskevat pyynnöt suoraan lapsen isälle, sillä hän on se joka meillä leipoo. Itse en todellakaan tuhlaa aikaa minkään maailman mokkapalojen leipomiseen, mies tykkää niiden teosta joten tehköön. Hyvin on toiminut muuten, mutta voi sitä vittuilun ja hymähtelyiden määrää muilta vanhemmilta. Ilmeisesti minä olen paska äiti ja mieheni surkea ja munaton, vaikka näin meidän perheessä tykätään tehdä.

Vierailija
6/6 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsi on steinerissa, siellä saisi tehdä jos haluaa vaikka mitä. Mä en tee.

Nuorempi tavan koulussa. Siellä laitetaan vähän rahaa tilille jos laitetaan. Ei mitään myyjäisiä tmv.

Mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi