Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
11.11.2016 |

Olen kirjoitellut itseäni lähes 10v nuoremman miehen kanssa ja ajatukset osuu yksiin. Mies kysyi minua treffeille. Vähän mietityttää ikäero. Kuviani mies on kyllä nähnyt ja siltikin olisi lähdössä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä 25 ja mies (poika) 15? Ikäähän ei tällaisessa aloituksessa kannata kertoa.

Vierailija
2/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähtisi? Onko syntymävuosi sinun mielestäsi tärkeämpää ihmisessä kuin ajatukset, luonne, toiveet, elämänasenne? Jos on, niin jätä väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, joku mummo haluaa taas hyväksikäyttää lasta?

Vierailija
4/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 ja 30 ei nyt ole mitään ja siitä ylöspäin, mutta 30 ja 20 on mahdollista olla vain seksisuhteessa!

Vierailija
5/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v  Ap

Vierailija
6/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos meinaat vakavaa parisuhdetta viritellä, niin sinun kannattaa selvittää haluaako mies omia lapsia. Sinulla on jo ikää sen verran ettei kohta enää onnistu. Mies voi odotella vielä melkein 10 vuotta ihan rauhassa kunnes asia alkaa nousta mieleen. Jos taas haluat elää hetkessä ja katsoa mitä treffeistä seuraa niin tottakai voit mennä.

Vierailija
7/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin hetken aikaa miestä, jonka luulin olevan suurin piirtein ikäiseni. Samoin luuli hän minusta. Jossain vaiheessa kävi sitten ilmi, että minä olen häntä 9 vuotta vanhempi (olen 43). Hämmästys oli melkoinen molemmilla :D. Juttumme lopahti muihin syihin eli miksi et kokeilisi?

Vierailija
8/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäero on ainoa asia, joka mietityttää, niin tietysti menet. Meillä on aviomieheni kanssa 9 vuotta ikäeroa ja jos jotain ikäero häiritsee, se olen minä ajoittaisine ikäkriiseineni :)

Vierailija
9/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmisten seurassa tule ikää mietittyä, vaan sitä miten tullaan toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan