Treffeille nuoremman miehen kanssa?
Olen kirjoitellut itseäni lähes 10v nuoremman miehen kanssa ja ajatukset osuu yksiin. Mies kysyi minua treffeille. Vähän mietityttää ikäero. Kuviani mies on kyllä nähnyt ja siltikin olisi lähdössä :)
Kommentit (9)
Mikset lähtisi? Onko syntymävuosi sinun mielestäsi tärkeämpää ihmisessä kuin ajatukset, luonne, toiveet, elämänasenne? Jos on, niin jätä väliin.
Jaaha, joku mummo haluaa taas hyväksikäyttää lasta?
40 ja 30 ei nyt ole mitään ja siitä ylöspäin, mutta 30 ja 20 on mahdollista olla vain seksisuhteessa!
Sanoisin että jos meinaat vakavaa parisuhdetta viritellä, niin sinun kannattaa selvittää haluaako mies omia lapsia. Sinulla on jo ikää sen verran ettei kohta enää onnistu. Mies voi odotella vielä melkein 10 vuotta ihan rauhassa kunnes asia alkaa nousta mieleen. Jos taas haluat elää hetkessä ja katsoa mitä treffeistä seuraa niin tottakai voit mennä.
Mä tapailin hetken aikaa miestä, jonka luulin olevan suurin piirtein ikäiseni. Samoin luuli hän minusta. Jossain vaiheessa kävi sitten ilmi, että minä olen häntä 9 vuotta vanhempi (olen 43). Hämmästys oli melkoinen molemmilla :D. Juttumme lopahti muihin syihin eli miksi et kokeilisi?
Jos ikäero on ainoa asia, joka mietityttää, niin tietysti menet. Meillä on aviomieheni kanssa 9 vuotta ikäeroa ja jos jotain ikäero häiritsee, se olen minä ajoittaisine ikäkriiseineni :)
Eipä ihmisten seurassa tule ikää mietittyä, vaan sitä miten tullaan toimeen.
Oletko sinä 25 ja mies (poika) 15? Ikäähän ei tällaisessa aloituksessa kannata kertoa.