Montako pitsaa riittää 8 tokaluokkalaiselle synttärivieraalle?
Kommentit (13)
Jos pelkkää pitsaa syödään, laskisin puolikkaan pitsan per nenä. Jos on paljon muutakin, voi olla että vähempikin riittää. Mutta varmaan tilaisin neljä pitsaa.
Riippuu siitä, onko muuta tarjottavaa ja tulevatko vieraat nälkäisinä vai valmiiksi ruokittuina. Mä varaisin yhden per muksu ja laittaisin siivuina tarjolle. Ylimääräistä varmaan jäisi, mutta ne syötäisiin sitten oman perheen kesken iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä varaisin yhden per muksu ja laittaisin siivuina tarjolle.
Ihan liikaa, ne on kuitenkin vasta 8-vuotiaita. Sen ikäinen harvemmin edes jaksaa vetäistä kokonaista pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varaisin yhden per muksu ja laittaisin siivuina tarjolle.
Ihan liikaa, ne on kuitenkin vasta 8-vuotiaita. Sen ikäinen harvemmin edes jaksaa vetäistä kokonaista pizzaa.
Olen samaa mieltä siitä, että harva 8-vuotias syö kokonaista pizzaa. Mä kuitenkin tykkään laittaa kaikenlaisissa juhlissa tarjottavaa esille enemmän, kuin mitä uskon kuluvan. Minusta on ikävää, jos tarjottavat loppuvat kesken. Ei aikuisillekaan juhlissa sanota, että tiikerikakkua on sitten laskettu yksi pala jokaiselle ja kahvimaitoa kymmenelle ensimmäiselle.
Kotipizzan lastenpizzat on ihan naurettavan kokoisia, meillä ei 9v tule siitä syöneeksi. Mutta normipizzaa veikkaan että 4 riittää, perhepizzaa saattaa riittää 2-3. Varsinkin jos on muutakin syötävää.
Tää pizzojen määrä riippuu syödäänkö paikan päällä, vai otetaanko mukaan. Jos mukaan, niin jokaiselle oma. Eli 10 pizzaa.
8 vierasta
1 synttärisankari
1 äidille, kun jaksaa olla palvelija (maksaja, orja)
Ota nyt ihan reilusti vaan pizza per syöjä. Ois aika mälsää, jos loppuu kesken - semminkin kun kotipizzan pizzat on pienempiä kuin yleisesti pizzeroiden pizzat.
Me syödään kakkosluokkalaisen kanssa pizza aina puoliksi. Ei lapsi koskaan syö koko puolikastakaan, loput jää iltapalaksi. Puolikas riittää hyvin aikuisellekin, varsinkin jos on jälkkäriä tms.
Ja häh, ne on syöneet 2 tuntia sitten...
Meillä oli pari vuotta nuoremman synttäreillä hodareita suolaisena, yksikään ei tainnut ottaa toista ja jäätelöäkään eivät jaksaneet syödä loppuun. Tämän lisäksi oli poppareita, sipsejä, karkkia ja suklaapiirakkaa. Jos oisin tilannut kaikille omat pitsat... =)
Pojille 1/nokka ja tytöille vahan vahemman?