Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko eron, jos kumppanisi kertoisi olevansa eutanasiaa vastaan?

Vierailija
11.11.2016 |

Itse todellakin ottaisin. En suostuisi olemaan moisen idiootin kanssa saman katon alla.

Muistithan allekirjoittaa jo kansalaisaloitteen? Enää puolet nimistä puuttuu: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2212

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa siinä on? Jos haluat tulla armokuoletetuksi niin ole hyvä vain. Saavat lapsetkin perintönsä ajoissa. Jos kumppanisi haluaa kärvistellä kivuissaan viimeiseen asti niin se hänelle suotakoon.

Voit kiittää itseäsi, nyt en ainakaan käy allekirjoittamassa, vaikka mielessä jo kävikin.

Vierailija
2/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, sillä hänellä on yhtä lailla oikeus päättää omasta elämästään ja mielipiteistään. suhteessa pitää pystyä olemaan eri mieltäkin. Olen itse sen kannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi, sillä hänellä on yhtä lailla oikeus päättää omasta elämästään ja mielipiteistään. suhteessa pitää pystyä olemaan eri mieltäkin. Olen itse sen kannalla.

Mutta kun mielipide eutanasiaa vastaan on rinnastettavissa mielipiteeseen aborttia tai naisten äänioikeutta vastaan.

Vierailija
4/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi

Vierailija
5/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos hän kannattaisi sitä, silloin saattaisin harkita. Elämä on arvokas eikä kenenkään pidä toista tappaa ilman murhasyytteitä.

Vierailija
6/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jos olisi sen puolesta. 

Se olisi niin suuri ristiriita arvomaailmojemme välillä, että se olisi eron paikka. En voisi elää ihmisen kanssa, joka puolustaa tuollaista vastuuttomuutta.

Vierailija
7/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on itse asiassa se idiootti?

Vierailija
8/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoista, että joillekuille eutanasia tuntuu olevan niin helppo rasti ruutuun -asia. Minusta se on äärimmäisen monimutkainen kysymys, johon ei ole yhtä oikeaa vastausta.

En ottaisi eroa tämän asian vuoksi, jos minulla olisi kumppani.

Vierailija
9/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinkin tuonne toiseen eutanasia-aiheiseen keskusteluun seuraavasti:

Se jokaisesta eletystä minuutista kärsivä kun saattaa olla vaikka 30-vuotias. Tai 8-vuotias. Elvytyskielto, ei pysty syömään eikä juomaan. Niin kovat kivut, ettei edes morfiini auta. Ainoa ajatus mielessä "pääsisinpä täältä pois".

Revi siinä sitten joku älypää AV-tantta sanomaan, että "eiiiii, sun pitää katsos kärsiä lisää, koska tässä on MINUN MIELESTÄNI ristiriita!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä